|
Wątek:
|
PIT: Działania zagranicznych hotelarzy wobec klientów Neckermanna były skandaliczne
|
Autor:
|
Czytelnik IP 93.159.183.*
|
Data wysłania:
|
2019-10-11 15:00
|
Temat:
|
PIT: Zachowanie hotelarzy było skandaliczne
|
Treść:
|
No i masz rację: turysta nie jest stroną umowy dla hotelu :) Dlatego też hotel nie musi się kierować jego (turysty) dobrem i wygodą. Hotel zawarł umowę z biurem podróży na obsługę JEGO (biura) gości, skoro biuro nie wywiązało się z umowy, hotel ma prawo zrezygnować ze świadczenia usług dla jego gości. Nie widzę w tym nic dziwnego. Obwiniasz hotel że zawarł idiotyczną umowę z biurem podróży....a klienci jaką Twoim zdaniem zawarli z tym biurem umowę? Także idiotyczną? Hotele mają magiczny wgląd w finanse biura z którym współpracują? :/ Łatwo oceniać po fakcie. Z jednym się jeszcze z Tobą zgodzę: hotelarz jest tak samo poszkodowany jak turyści którzy zostali oszukani. Tylko że turysta wróci do kraju na koszt gwarancji i będzie miał niemiłe wspomnienia.....a hotelarz kiedy już dostanie swoją zapłatę (o ile dostanie) to może już nie być hotelarzem.
|