|
Wątek:
|
PIT: Działania zagranicznych hotelarzy wobec klientów Neckermanna były skandaliczne
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.253.173.*
|
Data wysłania:
|
2019-09-30 10:26
|
Temat:
|
PIT: Zachowanie hotelarzy było skandaliczne
|
Treść:
|
Skandaliczne jest wyrzucanie klientów, którzy zapłacili za swój pobyt i NIE PONOSZĄ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI za upadek biura. To mają być wakacje? Że czwarte największe biuro w Polsce pada (mimo bzdurnych zapewnień po upadku Thomasa Cooka, że wszystko jest ok.), a hotelarze sa mili wyłącznie wtedy, gdy dostają kasę. Klienci mają pełne prawo wypiąć się na biura podróży po takich przejściach. Wracałam kiedyś do Polski z upadłym biurem i... skończyło się na tym, że hotelarze z różnych krajów... Musieli przyjąć stratę na grzbiet i pogodzić się nią.
|