|
Wątek:
|
Czechy: wypadek polskiego autokaru jadącego do Austrii
|
Autor:
|
Czytelnik IP 37.47.154.*
|
Data wysłania:
|
2018-07-14 20:58
|
Temat:
|
sindbad
|
Treść:
|
BARDZO ZAWIEDZIONA I BARDZO ŹLE POTRAKTOWANA PRZEZ PILOTKĘ I BIURO. Trasa Cannes Kraków Bosacka. Odjazd w dniu 14.07,2018r. o godzinie 16. Udzielono informacji że bilet można kupić w autokarze. W autokarze niestety odmówiono sprzedaży podobno pilotka od 35 lat ne sprzedaje już w autokarze i kierowca też. Miejsca były. Na informacji powiedzieli, że Pilotka popełniła błąd. No nic ten błąd kosztował nas dojazd z daleka do dworca, nerwy, stracony przejazd i strasznie żal do firmy w której mogą b. źle traktować ludzi. Autokar odjechał i niestety nie mogliśmy się dosiąść nigdzie indziej w Krakowie bo niestety nikt nie nakazał pomimo błędu pilotki by nas zabrano. Straszna firma i pozostanie duży niesmak do niej. Nieraz jeździłam ale jak tylko będę miała okazję z kimś innym to natychmiast skorzystam.
|