|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 31.183.156.*
|
Data wysłania:
|
2018-06-01 19:55
|
Temat:
|
Subskrypcja newsletterów TUR-INFO.PL
|
Treść:
|
witam....wróciłam z Krety.....pogoda piękna, fajny hotel, jedzenie bardzo dobre i duży wybór.....czyściutko, obsługa hotelowa miła i fachowa.....byliśmy w Chanii....hotel Sirios Village..... ale mamy bardzo duże zastrzeżenia w stosunku do rezydenta Kamila Górskiego .....rezydent ograniczył się do spotkania tuż po przyjeździe, zaoferował wycieczki fakultatywne i właściwie jego rola się kończyła..... wycieczki oferowane przez biuro ITAKI w wykazie były tańsze a u rezydenta droższe, np. wycieczka na Santorini - cena w Polsce 150 E a u rezydenta 160 E.....na bilecie wręczonym osobie kupującej widniała 130 E.....coś nie tak i pan nie wyjaśnił dlaczego takie różnice.....druga sprawa mieszkaliśmy co najmniej 1 km od miejsc zbiórek naw/w wycieczki....z innych biur autokary podjeżdżały a nasz rezydent nie potrafił nawet wyjaśnić dlaczego osoby z ITAKI musiały dochodzić ( a hotel położony na górce).....na wycieczkę na Santorini jechaliśmy 5,15 rano a powrót 23 z minutami.....na nasze prośby aby nas podwieziono twierdzili , że taka jest umowa jest z rezydentem i biurem obsługi wycieczek.....czy POLSCY turyści to gorszy klient ? zachowanie i postępowanie rezydenta nie usprawiedliwia, że był dopiero 3 tydzień !!!!! rezydenci są dla turystów a nie dla liczenia kasy .....Rezydenci w innych biurach powodują , że osoby jadące na wycieczki mają wczesne śniadanie a my byliśmy pozbawieni nawet ciepłej herbaty przed wycieczką i oczywiście w dniu odjazdu.....pierwszy raz spotkaliśmy się z takim rezydentem.....a podróżujemy w co najmniej 20 lat.....szkoda.....mam skalę porównawczą.....pozdrawiam i mam nadzieję , że dobór osób na stanowisko rezydenta powinien być lepiej dobierany.....
|