|
Wątek:
|
Czechy: wypadek polskiego autokaru jadącego do Austrii
|
Autor:
|
Czytelnik IP 78.10.91.*
|
Data wysłania:
|
2018-01-16 13:32
|
Temat:
|
sindbad
|
Treść:
|
Dlaczego kierowcy Sindbada nie dają ŻADNEGO POKWITOWANIA za pobieraną opłatę, gdy bagaż przekracza określoną wagę (a biorą za 2-3 kg nadwagi: 40 zł lub 10 euro itd., czyli tyle samo, jak za dodatkową walizkę)? Odbywa się to tak, że pasażerowie płacą (bo inaczej nie przyjmą bagażu do luku), a kierowcy wkładają te pieniądze do kieszeni. W autokarach można za opłatą 2 zł (lub 0,50 euro) kupić kawę, a podawane jest coś kawopodobnego, wyjątkowa lura. No i to wyznaczanie 10 minut postoju po wielu godzinach jazdy, często przekraczających 4 godziny, w ciasnym autokarze, gdzie nawet osoba z krótkimi nogami musi siedzieć "sztywno", bo dotyka kolanami fotela przed nią. Takie 10 minut przerwy w miejscach, gdzie jest 1 toaleta dla pań, a druga dla panów, to jakaś kpina z pasażerów lub pokazywanie "swojej władzy" nad pasażerami.
|
Odpowiedzi:
sindbad [2018-11-04 23:30 109.173.159.*]
jestem tez klientem , szanowna Pani kierowcy biora bo dzwigaja Pani bagaz niezgodny z przyjetymi normami europejskimi 25 kg , Jak Pani kupi klej do płytek tez nie przekroczy max 25 kilo. prosze pakować mniej i nie bedzie problemu. odpowiedz »
sindbad [2019-01-05 12:23 176.115.86.*]
...i ja jestem klientem, może więc szanowny Pan/ni może mi wyjaśnić dlaczego pobrana kwota za nadbagaż ląduje w kieszeni "szanownego dzwigającego Pana kierowcy????? To też jest zgodne z przyjętymi normami europejskimi!?!?! Proponuje użyć funkcji myślenia. odpowiedz »
sindbad [2018-07-16 11:52 37.248.160.*]
Prosze udac sie na samolot odpowiedz »
sindbad [2019-07-28 18:32 146.199.183.*]
Troche kultury,kierowniczku! Nie jestesmy bydlem....sam sp...j na samolot! odpowiedz »
sindbad [2019-01-05 12:26 176.115.86.*]
Gratuluje spostrzegawczości, słuszna uwaga,żeby udać się na samolot, to potwierdzenie,że busy sindbad nie nadają się do przewozu ludzi. Bystrzacha:) odpowiedz »
sindbad [2018-01-21 20:37 188.146.192.*]
Zawiść ludzka nie zna granic. ..Co jeszcze można wpisać tu żeby sobie ulżyć. .. odpowiedz »
sindbad podróż 30 03 2018 [2018-03-30 21:25 94.254.243.*]
Coraz gorsza. Obsługa.Gniazdka nie działają. Pilotka nie raczyła ani razu przejść się po autokarze i zapytać o napoje.O film trzeba było się upomnieć po 5 godz jazdy.Jakas kpina. Chyba czas poszukać innego przewoźnika.Brakjakiegokolwiek zainteresowania że strony pilotki autokaru. odpowiedz »
|