|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 81.190.239.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-28 23:04
|
Temat:
|
dla odmiany coś pozytywnego
|
Treść:
|
Wróciłam niedawno z wyjazdu do Turcji Egejskiej i jestem bardzo zadowolona. Oferta z katalogu odpowiadała temu, co zastaliśmy na miejscu. Z lotniska odebrano nas autokarem, podróż bez zarzutu. Kontakt z rezydentką głównie telefoniczny lub dyżur hotelowy, spotkanie powitalne, omówienie wycieczek fakultatywnych. Mi zupełnie to wystarczyło. Jeśli ktoś spodziewa się, że rezydent będzie za nim chodził i prosił na stołówce o wodę, bo nie zna żadnego obcego języka, to rzeczywiście ma problem. Najwięcej narzekali ludzie, którzy mówią tylko rodzimym językiem, niestety.
|
Odpowiedzi:
dla odmiany coś pozytywnego [2008-08-29 10:50 193.108.177.*]
Wrócilismy z Turcji - na miejscu rezydentki prawie bez zarzutu. Mała uwaga - na lotnisku (nocą) niewidoczne. Ubrane w ciemne kolory, z ciemnyna tabliczką identyfikacyjną, stojace po drugiej stronie ulicy (też ciemnej). Więcej uwag mamy do Pań sprzedajacych ofertę w oddziale- totalnie niekompetentne - nic nie wiedza na temat hoteli (znałam więcej detali z portali internetowych), opowiadają niestworzone historie np.o pokojach zakontraktowanych przez Itakę (na miejscu okazuje się to wierutna bzdurą) notują prośby Klientów (chyba tylko tak dla zasady, bo nikt z tym się nie liczy). A cel tego jest jeden - sprzedać. Gdyby nie portale internetowe to byłoby ciężko. Bo super oferta biura okazuje się jedną wielką porażką. Dlatego goraco apeluję - piszcie swoje opinie wszędzie gdzie to jest możliwe - to pomaga!!!!! odpowiedz » ITAKA - NIEJ EST TAK ŹLE [2008-08-29 10:48 193.108.177.*]
Wrócilismy z Turcji - na miejscu rezydentki prawie bez zarzutu. Mała uwaga - na lotnisku (nocą) niewidoczne. Ubrane w ciemne kolory, z ciemnyna tabliczką identyfikacyjną, stojace po drugiej stronie ulicy (też ciemnej). Więcej uwag mamy do Pań sprzedajacych ofertę w oddziale- totalnie niekompetentne - nic nie wiedza na temat hoteli (znałam więcej detali z portali internetowych), opowiadają niestworzone historie np.o pokojach zakontraktowanych przez Itakę (na miejscu okazuje się to wierutna bzdurą) notują prośby Klientów (chyba tylko tak dla zasady, bo nikt z tym się nie liczy). A cel tego jest jeden - sprzedać. Gdyby nie portale internetowe to byłoby ciężko. Bo super oferta biura okazuje się jedną wielką porażką. Dlatego goraco apeluję - piszcie swoje opinie wszędzie gdzie to jest możliwe - to pomaga!!!!! odpowiedz » dla odmiany coś pozytywnego [2008-08-28 23:16 81.190.239.*]
i jeszcze jedno - na wycieczki fakultatywne jeździliśmy z biurem Akdem, a Pani Magda - przewodniczka - była bardzo sympatyczna. Super autokary, dobry kierowca. odpowiedz »
|