|
Wątek:
|
Internauci mniej chętnie kupują wakacje online?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 193.26.131.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-27 09:53
|
Temat:
|
"UDERZ W STÓŁ A NOŻYCE SIĘ ODEZWĄ"
|
Treść:
|
Witam,
jeżeli mogę poprosić o podpis osobę, która nie jest kwiaciarką i fryzjerką, a w tak krytyczny i autorytarny sposób wypowiada się na temat portali. Trend w USA, który bada emarketer nie ma odzwierciedlenia w naszym internecie. Proponuję spojrzeć na wyniki portali u poszczególnych organizatorów. Czy widać regresję wyników? Odpowiem: NIE. Co do kreatywnej księgowości. Wyniki w postaci zysku jest wtórny. Zawsze to kwestia strategii firmy. Jeżeli potrafi utrzymać kilkadziesiąt osób to chyba i nie zwijać biznesu to chyba zyski są. TD
|