|
Wątek:
|
Internauci mniej chętnie kupują wakacje online?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.253.33.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-26 21:31
|
Temat:
|
"UDERZ W STÓŁ A NOŻYCE SIĘ ODEZWĄ"
|
Treść:
|
Badania przeprowadzone przez eMarketera są jak najbardziej wiarygodne. Potwierdzają jedynie stan faktyczny. Osoba wypowiadająca się z ramienia easygo, jak widać ceni kreatywną księgowość ! Spójrzmy tylko na zyski popularnych portali tursytycznych. Czy firma która sprzedaje dziesiątki miejsc może wykazać dochód rzędu 13.000 PLN ? To gdzie ten "niesamowity udział w rynku portali tursytycznych i sprzedawanej przez nich oferty"? Co do poziomu oferowanych usług, faktycznie portale internetowe zatrudniają "osoby z najwyższej półki" z doświadczeniem np. kwiaciarki, fryzjerki (nie ujmując nic tym zanikającym zawodom). oświadczenie praktyczne tych osób i znajomość geografii turystycznej pozostawia wiele do życzenia. Wypowiedź przedstawiciela easygo świadczy o wyjątkowej indolencji. Wzrost 200% bardzo łatwo osiągnąć np. w roku 2006 portal srzedaje 10 miejsc, a w roku 2007 już 30 miejsc. Proponuję aby wypowiedzieli się agenci.
|