|
Wątek:
|
Kraków będzie promował się na BBC i w National Geographic
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.87.137.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-25 13:56
|
Temat:
|
Kraków na BBC i National Geographic
|
Treść:
|
Najlepiej wydać kasę i powiedzieć, że coś się zrobiło. Tylko, że od mądrych głów w magistarcie możnaby spodziewać się jakiś kreatywnych pomysłów a nie tylko podpisania umowy z BBC. A jak to ma się zwrócić? Kto to policzy? na jakiej podstawie rozliczymy efektywność tych decyzji? Po czym poznamy że będzie lepiej? Może warto zastanowić się nad jakimś projektem z osobami z kręgu biznesu HORECA i wspólnie coś zrobić. Teraz anglik obejrzy reklamę, skusi i przyjedzie na weekend i wyjedzie i może juz nie wrócić, bo nie będzie go stać na takie ceny!!! A milion łatwo wydać dwoma podpisami i odtrąbić sukces... Żenujące.
|