|
Wątek:
|
Błagam o pomoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.6.37.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-24 16:43
|
Temat:
|
Błagam o pomoc
|
Treść:
|
Zdecydowane NIE dla tego biura podróży . A oto dlaczego: 1. Po przylocie do Hurghady zostaliśmy zawiezieni nie do tego hotelu, za który zapłaciliśmy. Miała być Arabella Azur ,a zostaliśmy wywiezieni 25 km na południe do hotelu Citadel Azur,w którym działała tylko 1 restauracja , a hotel jest w trakcie budowy na totalnym odludziu. 2. Rezydentka Sara, wytłumaczyła zaistaniałą sytuacje, że jest awaria w Arabelli (tylko dlaczego nie było awarii jak przyjechali również polscy goście z innym biurem)? 3. Utrudniony kontakt z rezydentem. Opieszałość w odpowiedziach,i reakcji na problemy zgłaszane przez nas jak i pozostałych polskich gości. Na smsy z odpowiedzią czekaliśmy często cała dobę. 4. Dzień przed wylotem, rezydentka potwierdziła, że wracamy do warszawy zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, po czym następnego dnia na 2 godz. Przed odlotem dowiedzieliśmy sie, że lecimy jednak do Katowic. A z Katowic czeka na nas transfer do wawy. Czas przejazdu jedyne 12 h.Brak przedstawiciela Eximu na lotnisku, by udzielić jakąkolwiek informacje. Przestrzegam przed tym biurem, lepiej zapłacić kilkaset złotych więcej, i mieć pewność, ze płaci sie, za to co jest w umowie.
Kosmosia
|