|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 81.96.200.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-23 06:57
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
Witam Panstwa, wlasnie kilka dni temu wrocilismy z Egiptu z Sharm El Sheikh ( hotel Jaz Mirabel) z biurem ITAKA. Niestety nie moge napisac nic dobrego na temat tego biura. W skocie sprawa wyglada tak: 1. Przelozono nam wylot kilka godzin wczesniej. 2. Po przyjezdzie do Sharm El Sheikh koczowalismy w recepcji 11 godzin (od rana godz 7:30 ( po nocnym locie) do wieczora do godziny 18:00). Nie bylo dla nas wolnych pokoi! A wiec dzien stracony! Pani rezydent sie nie pojawila aby nam pomoc.Otrzymalismy od niej tylko smsa. Probowalismy sie dodzwonic do Polski do biura ITAKI w Opolu - niestety nikt nie odbieral telefonu! 3. Pani rezydent Olga - zupelny brak kompetencji i odpowiedzialnosci w zalatwianiu wycieczek fakultatywnych i nie tylko! 4. Wykupilismy pokoje SUPERIOR w poblizu basenow za ktore "słono" zaplacilismy a otrzymalismy pokoje STANDARD z widokiem na ulice i pralnie w poblizu uciazliwej dyskoteki. Roznica w cenie miedzy jednymi pokojami a drugimi to 35 euro od osoby na dobe jak nas poinformowala recepcja. Ktos zgarnał pieniadze do kieszeni za lepsze pokoje dajac nam gorsze? czy to pomyłka? BEZ WATPIENIA TO OSZUSTWO! Co ciekawe oferta w katalogu wyraznie oferowala pokoje SUPERIOR natomiast pokoi STANDARD biuro ITAKA w ogole nie mialo w ofercie. Podsumowujac: operator biuro ITAKA NOWA to tragedia. Nie polecam
|