|
Wątek:
|
Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.12.242.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-18 23:32
|
Temat:
|
Arancia Resort Turcja
|
Treść:
|
Przeczytaj! Wyjeżdżając na urlop, Ciebie również może to spotkać! Myślałam, że wybierając wczasy w Turcji, w pięknym rejonie Antalii, w hotelu ***** MC ARANCIA spędzę je spokojnie i miło. Niestety tak nie było... Do hotelu przybyłam rankiem 31 lipca 2008. Nie zabrałam własnego żelazka a hotel nie użycza tego sprzętu, więc oddałam całą moją odzież (ok. 30 sztuk) do wyprasowania pracownikowi hotelu-pani pokojówce. Pani ta przyniosła kartkę, na której napisałam "IRON" (z ang. żelazko) i mój numer pokoju. Odzież nie wracała już jeden dzień, drugi. Interweniowałam w recepcji hotelowej-kazano czekać. W dniu 02.08.2008 przekazaliśmy sprawę naszemu rezydentowi-przedstawicielowi firmy, w której wykupiliśmy wczasy (Rainbow Tours). Rezydent interweniował dwukrotnie bez skutku. W dniu 03.08.2008 przy nacisku moim i rezydenta doszło do spotkania z kierownikiem recepcji , panią z administracji hotelowej, przedstawicielem biura tureckiego Kesit Tours i panią pokojówką. Pytanie zasadnicze: "gdzie są rzeczy?" Pani pokojówka powiedziała, że o niczym nie wie, jednak po 10 minutach poszła do siebie i przyniosła w worku foliowym część odzieży (16 sztuk). Zapytałam o resztę -powiedziała, że wyrzuciła. W dniu 04.08.2008 miało miejsce spotkanie z menagerem hotelu, który prosił o wycenę zaginionych rzeczy. Jednak w dniu 05.08.2008 oświadczył, że pracownica hotelu została zwolniona a ja nie dostałam żadnego odszkodowania. Interwencja u kolejnego wyższego rangą managera nie dała również żadnego pozytywnego rezultatu. W tej sytuacji poprosiliśmy rezydenta o przybycie żandarmerii. Przedstawiciel żandarmerii oświadczył, że przesłuchałam panią pokojówkę. O rezultacie przesłuchania nie zostałam powiadomiona, gdyż już się kończył mój 2-tygodniowy urlop przerywany ciągłymi rozmowami. Na taki urlop wyjeżdżam raz na kilka lat. Przygotowywałam się do niego starannie, kupując różne rzeczy i szyjąc sobie "kiecki", a w pewnym momencie zostałam tylko z tym co miałam na sobie. Przeżyłam to strasznie, a nie otrzymałam żadnej rekompensaty.
|
Odpowiedzi:
Arancia Resort Turcja [2009-08-13 13:21 188.33.127.*]
UWAGA OSTRZEGAM !!! Właśnie wróciliśmy z wakacji z hotelu MC Arancia starsznie rozgoryczeni !!! Hotel jest straszną porażką !!! Na poczatek chciałbym powiedzieć, że jest on opanowany w 90% przez Rosjan którzy są głośni i nieuprzejmi, a jednocześnie rozmowa z obsługa hotelowa, a co najgorsze animacje wieczorowe prowadzone sa w języku Rosyjskim! Wiec na animacje nie ma co liczyć bo angielskiego w tym hotelu nie uswiadczycie. Co więcej opis hotelu w katalogu jest całkowitym kłamstwem !!! Hotel jest wielki i nie przygotowany na taka ilość odwiedzających turystów, co wiecej powiedziala nam rezydentka ze mają problem z personelem -smiech... W hotelu jest Klimatyzacja centralna sterowana przez hotel !!! w okreslonych godzinach od 6.00-10:00 i 18.00- 02:00 wiec w pokoju po całym dniu słońca był ukrop. W pokoju były 3 osoby, a otrzymywaliśmy ręczniki i wode do picia (będącą katalogowym barkiem w pokoju) tylko dla 2 osób, pokoje nie były sprzątane codziennie nawet jeżeli była włączona opcja sprzątania. Jedzenie jest wydawane w jednej restauracji dla prawie 1000 osób!!! BRAKUJE WSZYSTKIEGO- stolika-trzeba czekać i rezerwować, sztućcy, serwetek, owoców- były przynoszone tylko 1 raz, a juz nie wspominając o tym ze owoców było jak na lekarstwo gruszki i arbuz- melon był rarytasem co 3 dn. Jedzenie było okropne i zimne, kończyło sie pół godziny przed wydawaniem posiłków i obsługa juz w tym czasie go nie donosiła. W hotelu mimo ze mieliśmy All INC. za lody i inne przekąski trzeba było płacić !!! Ręcznik na plaże wydawany był raz na cały pobyt-gdzie w innych hotelach mozna brać czyste każdego dnia! Jedynym pozytywem jest duży basen i bliskość morza, ale leżaki zajmowac trzeba o 8 rano!!! NIBY 5* -DNO, DNO i jeszcze raz DNO !!! odpowiedz »
Arancia Resort Turcja [2008-08-21 18:16 83.9.135.*]
no to dalej rozdaj majtki po hotelach odpowiedz »
Arancia Resort Turcja [2008-08-19 19:11 83.17.200.*]
to wszystko wynika z zaniedbania i niekompetencji rezydentow przedstawicieli firmy - to oni w naszym imieniu powinni podejmowac rozmowy i negocjowac co do odszkodowania --opieka rezydenta jest wliczona w cene wyjazdu i pobytu ---wspolczuje bardzo zaistnialej sytuacji odpowiedz »
Arancia Resort Turcja [2008-09-19 15:21 78.160.192.*]
jak jedziemy na wczasy to nie zapominamy zabrac rozumu ze soba, za osoby niepelnosprawne umyslowo nikt nawet rezydent nie moze dpowiadac, w kazdym hotelu jest ten sam system-wszedzie trzeba miec pokwitowanie. odpowiedz »
|