|
Wątek:
|
Lotnisko Okęcie i PLL LOT nie zachwycają pasażerów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.191.147.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-07 21:55
|
Temat:
|
Jak to jest możliwe?.
|
Treść:
|
Jest niezrozumiałym żeby pasażer który przyleciał z USA liniami PLL LOT nie odebrał bagażu na Okęciu. Rozumię że był krótki czas na przesiadkę w Chicago. Ale bagaż powinien przylecieć następnym rejsem. Na zapytanie pasażera jak długo można czekać na odebranie bagażu następuje kilka bzdurnych wymijających odpowiedzi ze strony pani lub pana z lotniska i na tym koniec ( niech pan czeka). Pytam się na co?.I dlatego stwierdzam że PLL LOT jest firmą niekompetentną i niewiarygodną. Nikomu nie będę polecał takiego przewoźnika i pasażer który zawiodł się na polskim przewoźniku nigdy już z niego nie skorzysta. Nadmieniam że bagaż jest niezbędnie potrzebny w celu dalszego pobyty w Polsce.
|