|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.112.68.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-04 23:10
|
Temat:
|
Nea Skioni- Imperial
|
Treść:
|
Witam, też nie dawno wróciłam z wakacji w hotelu Imperial. Negatywnie oceniam jedynie jedzenie,które rzeczywiście było monotonne. Nie zgodzę się jednak z opinią co do pani rezydent. Jestem bardzo zadowolona z opieki i wrecz zauroczona tą osobą. Jest inteligentna,elokwentna i bardzo zorganizowana. Moim zdaniem dobrze wie co nalezy do jej zadan wzgledem klienta,poniewaz niektore rzeczy leza w obowiązkach hotelu i rezydent nie ma na nie wplywu. Byłam z pania Ewa na kilku wycieczkach i zachwycila mnie wiedza i darem przekazywania w urokliwy sposob wszelkich informacji. Patrzac na te nieprzychylne komentarze nie chcialabym tak pracowac i znosic te wsyzstkie chimery turystow. Niestety nie majacy wyrozumialosci dla tego wcale nie lekkiego zawodu,który niestety jest czesto inaczej interpretowany! Rezyden nie oznacza się naszego osobistego służacego. Ja pojechałam wypocząc i to mi się udało. Jestem bardzo zadowolona i nie wyszukiwalam sobie wyimaginowanych problemow ,zeby tylko pokazac jaka jestem niezadowolona jak to Polacy w zwyczaju maja! Pozdrawiam Zadowolona turystka
|
Odpowiedzi:
Nea Skioni- Imperial [2008-08-14 12:02 79.190.77.*]
Dzień dobry Miło że ktoś pozytywnie pisze o hotelu Imperial, bo właśnie wysyłam tam swoich rodziców i przeraziłam się pokojami w suterenach czy jak to mówią katakumbach(ludzie któzy tam byli).Próbowałam załatwic na miejscu pokój ale marna szansa.Czy Pani Ewa jest osoba która może coś poradzić gdyby okazało się że własnie wlepiono pokój ten w podpiwniczeniu?Bo z tego co pani piszę jest to miła i znająca swoja pracę osoba? Pytam o Pani zdanie?Pozdrawiam Magda odpowiedz »
Nea Skioni- Imperial [2008-08-18 15:39 83.26.155.*]
Bylam w Nea Skioni w czerwcu. Mielismy szczescie, bo dostalismy super pokoj (301) - 2 piętro, najbardziej wysunięty w stronę morza. Oczywiscie na naszym turnusie tez pojawil sie problem dotyczący przydzielanych pokoi. Rezydentka oczywiscie poruszyla ten problem na recepcji, ale uslyszala,ze klienci sa niezadowoleni, bo ich pokoj nie jest z widokiem na morze. Powiedziala, zeby jej pokazali pokoj. Po czym sama stwierdzila, ze pokoj odbiega standardem od innych. Na koniec i tak uslyszala, ze w tym momencie nie maja i tak juz innych wolnych pokoi, wiec bardzo im przykro (maksymalnie slodki usmiech), ale nie sa w stanie nic na to poradzic. odpowiedz »
|