|
Wątek:
|
Błagam o pomoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.171.40.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-04 14:27
|
Temat:
|
egipt 01.08.2008
|
Treść:
|
ja mialam podobna sytuacje z tunezja, wylot mil byc 27.08 o 13.45, poczym kilkanascie godzin wczesniej dostalam telefon, ze wylot jest prelozony na 28.08 na 21 z powodu zerwania umowy z przewoznikiem!! kpiny sobia robia z ludzi, bo kto umowe zrywa w sobote o godzinie 21, wczesniej oczywiscie nie zadzwonili zeby sie ludzie nie wycofali. godziny i dnia powrotu oczywyscie nie znali, co tez zapewne bylo klamstwem,a ze bylam ograniczona urlopem i nie moglam sobie pozwolic na ani jeden dzien dluzszych wakacji, postanowilam zrezygnowac. i tu zaczely sie schody. niedziela, nikt nie pracuje, w siedzibie biura exim tours niekompetentna pani, ktora nawet umowy nie zna. probowano mi wciskac, z erezygnacja bezkosztow ajest niemozliwa, mimo, ze w umowie czarno na bialym jets napisane, jakie sa warunki rezygnacji. po 3 godiznach klotni, wydzwaniania po call center i innych ludziach, zmieszania mnie z blotem- wygralam. dostalam potwierdzenie na pismie o 100 % zwrocie kosztow, przyznanie sie do winy exim tours, teraz walcze o odszkodowanie i mysle ze tez wygram. ludzie, nie dajcie zrobic sie w balona, wlaczcie o swoje i czytacjcie umowe dokladnie, ja sie nie dalam!!nie dajcie sie zastraszyc, racja jest po waszej stronie, a to ze sie wymawiaja polityka firmy to jedna wielka bzdura, ich polityka to nie stracic kasy. powodzenia!!
|