Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
Millenium Travel - proszę o opinie
|
Autor:
|
Czytelnik IP 31.1.64.*
|
Data wysłania:
|
2016-11-09 00:12
|
Temat:
|
Millenium Travel - proszę o opinie
|
Treść:
|
Byliśmy w Albanii w tym roku we wrześniu organizowany przez Millenium Travel. Niestety odnieśliśmy same negatywne wrażenia dotyczące usługi tego biura. Przyćmiły one nasz wspaniały pobyt w Albanii, pięknym kraju z przyjaznymi ludźmi i miłą miejscową obsługą hotelową. Mianowicie biuro poinformowało nas o wylocie w ostatnim dniu z Korfu i zawiozło na lotnisko. Lot miał być o godzinie 14.30. Rezydent odjechał, a na miejscu okazało się, że lot jest opóźniony o ponad 4 godziny. Dzwoniąc do rezydenta oraz biura nie uzyskaliśmy żadnych informacji o przyczynach. Biuro zostawiło nas na lotnisku bez żadnych informacji, nie zapewniło nawet przekąski. Gdzie klienci innych biur oczekujący na ten lot np. Rainbow mieli zapewnione przekąski i wodę oraz ciągłą opiekę rezydenta. Oczywiście biuro nie poczuwa się do winy zwalając wszystko na przewoźnika i reklamacji nie uwzględniło. Jednak naszym zdaniem, czuliśmy się potraktowani przez biuro Millenium olewczo i wykazany został ich brak profesjonalizmu, gdy w obcym kraju w sytuacji nadzwyczajnej mają klienta głęboko gdzieś. Problemy były również wcześniej podczas odprawy promowej z Albanii do Korfu, gdzie rezydentka wskazala tylko gdzie jest wejście do odprawy, olewając resztę i twierdząc że nie ma czasu bo przyjechał nowy turnus. Błąkaliśmy się w porcie bez biletów razem z innymi ludźmi, policja nie chciała nas przepuścić dalej bez nich. Nikt nic nie wiedział, jak nas odprawić i gdzie są nasze bilety na prom. Rezydentka oczywiście nie odbierała telefonu. Millenium Travel Legnica to biuro, które myśli tylko jak zgarnąć kasę od klienta i uważa że jak jest ostatni dzień wycieczki to można go olać. Wyjazd do Albanii szczerze polecam jednak nie z biurem Millenium Travel. Biuro zachowuje się nieprofesjonalnie i traktuje klienta jak śmiecia. To był ostatni raz naszej wycieczki z tym pseudobiurem. Podczas ww. sytuacji na lotnisku okazało się jak traktują klienta, i które biura działają profesjonalnie i współpracują z klientem nie dając mu poczucia braku bezpieczeństwa i otaczają opieką. Jest to np. wspomniany Rainbow Tours. Jesteśmy pod wrażeniem dbałości o klienta i jakości usług. Millenium zdecydowanie nie polecamy.
|
Odpowiedzi:
Millenium Travel - proszę o opinie [2016-12-13 17:02 83.22.250.*]
Biuro to istna tragedia!!!! Dziwię sie, że jeszcze nie upadli, aczkolwiek mam jednak nadzieję, że dadzą radę się. utrzymać na rynku, ale żeby tak było to muszą zacząć lepiej traktować klientów. odpowiedz »
|