|
Wątek:
|
Millenium Travel - proszę o opinie
|
Autor:
|
Czytelnik IP 31.1.64.*
|
Data wysłania:
|
2016-11-09 00:12
|
Temat:
|
Millenium Travel - proszę o opinie
|
Treść:
|
Byliśmy w Albanii w tym roku we wrześniu organizowany przez Millenium Travel. Niestety odnieśliśmy same negatywne wrażenia dotyczące usługi tego biura. Przyćmiły one nasz wspaniały pobyt w Albanii, pięknym kraju z przyjaznymi ludźmi i miłą miejscową obsługą hotelową. Mianowicie biuro poinformowało nas o wylocie w ostatnim dniu z Korfu i zawiozło na lotnisko. Lot miał być o godzinie 14.30. Rezydent odjechał, a na miejscu okazało się, że lot jest opóźniony o ponad 4 godziny. Dzwoniąc do rezydenta oraz biura nie uzyskaliśmy żadnych informacji o przyczynach. Biuro zostawiło nas na lotnisku bez żadnych informacji, nie zapewniło nawet przekąski. Gdzie klienci innych biur oczekujący na ten lot np. Rainbow mieli zapewnione przekąski i wodę oraz ciągłą opiekę rezydenta. Oczywiście biuro nie poczuwa się do winy zwalając wszystko na przewoźnika i reklamacji nie uwzględniło. Jednak naszym zdaniem, czuliśmy się potraktowani przez biuro Millenium olewczo i wykazany został ich brak profesjonalizmu, gdy w obcym kraju w sytuacji nadzwyczajnej mają klienta głęboko gdzieś. Problemy były również wcześniej podczas odprawy promowej z Albanii do Korfu, gdzie rezydentka wskazala tylko gdzie jest wejście do odprawy, olewając resztę i twierdząc że nie ma czasu bo przyjechał nowy turnus. Błąkaliśmy się w porcie bez biletów razem z innymi ludźmi, policja nie chciała nas przepuścić dalej bez nich. Nikt nic nie wiedział, jak nas odprawić i gdzie są nasze bilety na prom. Rezydentka oczywiście nie odbierała telefonu. Millenium Travel Legnica to biuro, które myśli tylko jak zgarnąć kasę od klienta i uważa że jak jest ostatni dzień wycieczki to można go olać. Wyjazd do Albanii szczerze polecam jednak nie z biurem Millenium Travel. Biuro zachowuje się nieprofesjonalnie i traktuje klienta jak śmiecia. To był ostatni raz naszej wycieczki z tym pseudobiurem. Podczas ww. sytuacji na lotnisku okazało się jak traktują klienta, i które biura działają profesjonalnie i współpracują z klientem nie dając mu poczucia braku bezpieczeństwa i otaczają opieką. Jest to np. wspomniany Rainbow Tours. Jesteśmy pod wrażeniem dbałości o klienta i jakości usług. Millenium zdecydowanie nie polecamy.
|