|
Wątek:
|
Coraz więcej skarg na linie lotnicze!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 86.3.249.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-01 04:40
|
Temat:
|
Brak szacunku i dobrego przygotowania zawodowego
|
Treść:
|
Kupujac bilet dla mamy chcialam jej zrobic niespodzianke,ale niespodzianka dla nas wszystkich bylo opoznienie samolotu firmy WIZZAIR z lotniska w KATOWICE-PYRZOWICE !!!! A mianowicie 18 godz opoznienia!!! Absurd i kompletny brak szacunku do klienta,a w tym przzypadku zwykly brak dobrego personelu.Zamawiajac bilet musimy 2-krotnie podac swoj numer kontaktowy komorka & domowy plus email,ale PO CO????? Skoro nikt nie kwapin sie poinformowc o 18 godzinnym opoznieniu,przeciez to nic nadzwyczjnego,niech czekaja laski nie robia,takie powinno byc logo firmy WIZZAIR I LOTNISKA W KATOWICE,OBRZYDZENIE I WSTRET TAKIMI UCZUCIAMI NAPAWAJA MNIE CUSTOMER SERVICE TYCH PRZEWOZNIKOW!!!!
|