|
Wątek:
|
Rainbow WIELKIE OSZUSTWO !
|
Autor:
|
Czytelnik IP 124.81.243.*
|
Data wysłania:
|
2016-10-27 04:00
|
Temat:
|
Rainbow WIELKIE OSZUSTWO !
|
Treść:
|
Przedwczoraj złożyliśmy do rezydenta Rainbow Katarzyny Satanowskiej oficjalną reklamację. Zrobiłem wczoraj dużo zdjęć hotelu w którym nas zakwaterowano.
Odwiedziliśmy w dniu wczorajszym także hotel, którego stronę internetową, Rainbow zamieścił w swojej ofercie i umowie z nami... Przepiękny nowoczesny hotel z czystymi, gustownie umeblowanymi, przestronnymi pokojami ! Infrastruktura na najwyższym poziomie ! Rozmawiałem z kierownikiem zmiany na temat biura podróży Rainbow i okazało się, że... nie znają w tym hotelu takiej firmy i nigdy o niej nie słyszeli ! Dziś chcę porozmawiać głównym menagerem hotelu i poinformować go, że Rainbow sprzedaje miejsca w innym, nieporównywalnie gorszym hotelu, i posługując się ich stroną internetową po prostu bezczelnie szarga ich reputację.
Jeszcze jedna sprawa o której wcześniej nie wspominałem... Podczas części objazdowej wycieczki każdy z uczestników wpłacił pilotowi kwotę 195 dolarów amerykańskich tytułem biletów wstępu, napiwków dla bagażowych, etc. Po analizie ilości zwiedzanych obiektów, gdzie wstęp jest płatny i cenach biletów wstępu oraz zdroworozsądkowym spojrzeniu na ceny i zarobki w Indonezji uważam, że ta kwota jest znacznie zawyżona. Zażądałem więc od rezydenta pełnej specyfikacji wydatków podczas objazdu w formie pisemnej z załącznikami w postaci kopii rachunków. Na wtorkowym spotkaniu w hotelu rezydent poinformował mnie, że "pracują nad tym" i otrzymam pełny wykaz w piątek rano,na lotnisku w Denpasar, przed wylotem do Polski. Oczywiście będę o postępach tej sprawy informował na forum.
Adam Pilc
|
Odpowiedzi:
Rainbow WIELKIE OSZUSTWO ! [2016-11-26 12:16 83.9.22.*]
Witam, nie oceniając kto ma rację, rozumiem Pana rozgoryczenie, fakt błędnego zamieszczenia adresu internetowego hotelu wydaję się bezsporny (zakładam, że jest to wydrukowane w umowie), sprawdziłem na dzień dzisiejszy 26/11/16 Rainbow poprawił tę informację na swej stronie, podając właściwą stronę internetową. Jako firma sprzedająca ofertę Rainbow poproszę o informację, jak zakończyła się cała sprawa? Zakładam, że obecnie jest w trakcie reklamacji. pozdrawiam serdecznie, Tomasz Biedrzycki (biuro@global-travel.pl) odpowiedz » Rainbow WIELKIE OSZUSTWO ! [2016-11-10 12:19 83.24.234.*]
Dla mnie sytuacja jest trochę,śmieszna, trochę żenująca.Jak można wybierać ofertę na podstawie strony internetowej hotelu? Rainbow udostępnia stronę hotelu i to hotel ponosi odpowiedzialność za to co jest na tej stronie . Podejrzewam,że nie zakupił Pan wyjazdu w biurze stacjonarny, tylko przez internet, lub telefonicznie zdając się na swój instynkt podróżnika.Kilka krotnie korzystałem z oferty tego biura i zawsze kupowałem wakacje salonie firmowym Rainbow i zawsze były to bardzo udane wyjazdy.. Tam można liczyć na fachową obsługę i uczciwe doradztwo. Nawet Pani sugerowała mi, który pokój lepiej wybrać.. Śmieszne jest to,że pyta Pan personel hotelu o polskie biuro. Przecież Oni nie mają pojęcia gdzie jest Polska. Wszystkie sprawy w imieniu Rainbow załatwia lokalny kontrahent i to On rezerwuje pokoje w hotelach, podstawia środki transportu, organizuje wycieczki itp.Moim zdaniem powinien być Pan też trochę ostrożniejszy w nazywaniu kogoś oszustem, bo może się okazać,że to Pan zostanie pozwany. Kończąc Życzę Państwu bardziej udanych kolejnych wakacji. odpowiedz » Rainbow WIELKIE OSZUSTWO ! [2024-03-11 03:33 49.230.162.*]
Napisał pracownik Rainbow Tours z siedziby w Łodzi. Już nie udawajcie że jesteście takim renomowanym biurem, i nie groźbie pozwami licząc że się ktoś przestraszy odpowiedz » Rainbow WIELKIE OSZUSTWO ! [2016-11-08 21:37 89.79.23.*]
Ciekawa jestem, jak sytuacja sie rozwinie - niemniej jednak wydaje mi się, że nie jest to wina biura, bo chyba wazne jest to, jaki hotel występował w umowie, a nie na zdjęciu w sieci. Swoją drogą dziwne, że wolał Pan podczas urlopu dyskutowac na forach zamiast cieszyc się przebywaniem w ładnym miejscu - zawsze ponad wszystko wychodze z założenia, że nie przyjeżdżam do hotelu, tylko do miejsca na świecie i z tego nalezy korzystać podczas pobytu. odpowiedz » Rainbow WIELKIE OSZUSTWO ! [2016-11-09 23:53 94.254.178.*]
Jestem bardzo doswiadczonym pracownikiem BP, pilotem, przewodnikiem, rezydentem i klientem i jak czytam tego typu skargi to sie usmiecham ale w tej sytuacji mam przeczycie ze nalezy wspolczuc...a tu tekst powyzej "prosze sie nie przejmowac tylko zwiedzac". Zycze Panu Adamowi odzyskania nie tylko tych 5000 tys. za lepsze zakwaterowanie. odpowiedz »
|