|
Wątek:
|
Błagam o pomoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.207.25.*
|
Data wysłania:
|
2008-07-27 14:17
|
Temat:
|
Błagam o pomoc
|
Treść:
|
Witaj! Mam prośbę o informację czy biuro jakoś zrekompensowało sytuację? Podobnie jak Ty miałam wraz ze znajomymi wykupione wczasy w Tunezji z biurem Exim. Najpierw 3 dni przed wylotem biuro poinformowało o zmianie hotelu; przebolałam. Wylecieć mieliśmy dzisiaj rano o 6.00 27.07. Wczoraj wieczorem telefon wylt przesunięty na jutro na 18.40 czyli 36 godzin później. Niby coś wspomnieli o rekompensacje ale...? Wykupiłam pobyt w pokoju jednoosobowym i mam nadzieję, że tego nie zmienią. Czekam na wiadomość na maila ka.wa4@wp.pl
|