|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.19.217.*
|
Data wysłania:
|
2008-07-25 14:40
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
Katastrofa!!!! Nie polecam !!!! W marcu wykupiliśmy z wraz ze znajomymi pobyt w hotelu***** Joy Kimeros Resort w Turcji .Po przylocie opóźnionym o 3 godziny....zamiast dojazdu planowanego o godz. 3.00 nad ranem byliśmy o 9.00 co wiązało się z dyskomfortem....brak snu....dzień do tyłu...ale to nie był problem, można zrozumieć. Wyobraźcie sobie że zamiast hotelu pod który nas zawieziono i który mogliśmy codziennie oglądać (był rzeczywiście piękny warty pieniędzy które zapłaciliśmy) zakwaterowano nas w pobliskich bungalołach których stan nie zasługiwał na dwie gwiazdki.....KATASTROFA...(wilgoć ;grzyb odpadający tynk zamiast marmuru i elegancji) Żal mi było tylko rezydentki która musiała się tłumaczyć 30 krzyczącym na nią osobą lecz co to biedactwo miało zrobić...jedyna jej wina to ta , że podpisała umowę pracy z ITAKĄ. Jesteśmy bardzo zawiedzeni i rozczarowani tym bardziej , że biuro nie reaguje na żadną reklamację którą wysłaliśmy dwukrotnie(pierwszą z miejsca pobytu ;drugą po powrocie)minęło ponad 30 dni i zero odzewu. Za wyjazd wydaliśmy łącznie ponad 11 000 (4os dorosłe + 2 dzieci) Na pewno tego nie odpuszczę daję sprawę prawnikowi.
|