Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Czy przewoźnik po wypadku w Serbii straci licencję?
Autor: Czytelnik IP 79.189.226.*
Data wysłania: 2008-07-19 18:18
Temat: Czy cofną licencję firmie Moana?
Treść: Tragedia wielka, dla podróżujących tym autokarem i ich rodzin, dla kierowcy, który go prowadził jak również dla organizatorów wyjazdu. Tym bardziej nie stosowne wydaje się podejmowanie prób zabłyśnięcia w mediach i zbicia kapitału politycznego na ludzkim nieszczęściu. Czym innym są przyczyny wypadku, które należy wyjaśnić i oczywiście winni powinni ponieść konsekwencję. Czym innym jest naruszenie obowiązujących przewoźników przepisów nie mających bezpośredniego wpływu na bezpieczeństwo podróży. Koszty przewoźników rosną drastycznie z dnia na dzień. Paliwo coraz droższe podatek drogowy płacony kilka razy - w paliwie, do urzędu gminy, opłata za korzystanie z dróg - do tego opłaty za zanieczyszczanie środowiska od spalanego paliwa, kilka opłat za odtwarzanie muzyki, opłaty za przeglądy i legalizacje i wiele innych związnych z wpisami, zaświadczeniami, kursami kierowców itp. Na tym tle przyczyny łamania przepisów przez niektórych przewoźników wydają się banalnie proste. Szukają oszczędności na każdym kroku aby przeżyć. Łamania obowiązującego prawa oczywiście nic nie może usprawiedliwić ale Panowie politycy może najwyższy czas zastanowić się jak pomóc polskiemu przewoźnikowi żeby mógł przeżyć i żeby było bezpieczniej na drodze.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Czy cofną licencję firmie Moana? [2008-07-19 19:36 83.9.120.*]
Państwo polskie, rękoma oszołomów dziennikarzy, urzędników i polityków doprowadziło do katastrofalnej sytuacji polskiego transportu autokarowego. Koszty przy prowadzeniu tego biznesu powodują, że w PL jeżdżą zabytkowe autokary, prowadzone przez kierowców 3 sortu. To nie wina przewoźników, że najlepsi busiarze wożą Angoli, że stawki najmu nie wystarczają na opłaty, podatki i odnowienie taboru. Ich winą jest tylko to, że mając nóż na gardle zgadzają się jeździć w PL za GŁODOWE STAWKI. W 2000 r., gdy paliwo było po 2,8zł/litr, a kierowcy zarabiali po 2000zł jeździło się za 3,5zł/km netto. Teraz gdy paliwo kosztuje 4,8zł/litr, i kierowcy mają po 4.000 zł, autokary wynajmują się za 3 zł netto? W PL dzieją się cuda. Na całym świecie, gdy koszty rosną - rosną też ceny, u nas odwrotnie. Dlaczego PL pomaga rolnikom, stoczniowcom czy górnikom? Pomoc PL dla transportowców, to coraz to nowe koszty, komplikowanie już paranoicznie zawiłych przepisów, astronomiczne kary za nawet drobne uchybienia i dziesiątki milionów zł na nowe etaty i wypasione w elektronikę stanowiska pracy ITD. Dlaczego w tym samym czasie zapałki, mleko, czy pasta do zębów zdrożały od 100% do 1000%, a stawki w transporcie spadły o 15% ? Przypomnę, że według oficjalnych obliczeń na koniec marca 2008, w stosunku do 2007 r. sery podrożały w Polsce o blisko 30 proc., masło o 25 proc. pieczywo o 15 proc., mleko o 18 proc., drób ok. 25 proc., cytryny o 87 proc., margaryna 25 proc., makaron ok. 18 proc., jajka (10 szt.) ok. 17 proc., schab ok. 15 proc., płyn do zmywania naczyń "Ludwik" ok. 16 proc., mydło ok. 10 proc. Podrożały też wizyty u lekarza, przejazdy, w tym bilety kolejowe, autobusowe, woda, opłaty kanalizacyjne o ok. 10-15 proc., wywóz śmieci do 40%. Dzisiaj jest pewnie jeszcze drożej. Lechu odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij