|
Wątek:
|
Nowy projekt na rynku turystycznym
|
Autor:
|
Czytelnik IP 195.88.114.*
|
Data wysłania:
|
2016-04-08 16:25
|
Temat:
|
Blogerzy pomogą w promocji regionów?
|
Treść:
|
No właśnie nie tak to działa. Blogerzy różnią się od mediów tradycyjnych i portali tym, że muszą dbać sami o jakość treści. Zanim podejmiemy jakąś współpracę z marką lub firmą, sprawdzamy czy pasuje ona do tego, czego oczekują od nas czytelnicy i jakie są już opinie na temat tej firmy w sieci. Jeśli mamy wątpliwości, choć niewielki, to ze współpracy rezygnujemy. Jeśli zrobimy jedną czy drugą słabą kampanię, to czytelnicy się od nas odwrócą, więc siłą rzeczy nie możemy działać krótkowzrocznie i nastawiać się tylko na zysk. Dobrą zasadą jest też napisać pod tekstem, który powstał we współpracy z firmą, że jest to wpis komercyjny. Bloger jest nie tylko marketingowcem, ale i liderem opinii, edytorem, grafikiem, często montażystą wideo oraz do tego specjalistą w swojej dziedzinie - rowerowej, kajakowej, architektonicznej, etc. etc. Okres blogerów-autorów pamiętników dawno minął, a normalnym jest że za pracę oczekuje się wynagrodzenia. Pozdrawiam, Andrzej Budnik
|