Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Gazeta Prawna podjudza turystów!
Autor: Czytelnik IP 85.14.99.*
Data wysłania: 2008-07-16 19:18
Temat: traf nie dla nowobogackich
Treść: Pojechałem do Egiptu z Triadą.
Zapłaciłem za wycieczkę w hotelu Noria w centrum Sharm. Plaża znajduje się
bardzo blisko hotelu. Po przylocie na miejsce pani rezydent poinformowała nas
,że nastąpiła zmiana hotelu. Na moje pytanie dlaczego ,odpowiedziała :bo tak.

Rezydentka nawet nie powiedziała przepraszam. Była bardzo arogancka.
Wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy do hotelu. Okazało się ,że jest on
oddalony 40 min taksówką od centrum miasta a plaża od hotelu tez kolejną
godzinę. Nieopodal naszego miejsca "wypoczynku" znajdowało się lotnisko. Po
prostu masakra.

Rezydentka w hotelu pojawiła się dopiero na następny dzień. Oburzała się
jeżeli ktoś ze starszych i niedosłyszących ludzi prosił o powtórzenie tego co
mówiła.
Wydaje mi się ,że powinna pojawić się w hotelu szybciej w końcu przylecieliśmy
rano. Nie wszyscy znają angielski , żeby zapytać gdzie je się obiad etc.

Napisaliśmy pismo reklamacyjne. Rezydentka nie chciała się z nami spotkać w
celu jego odebrania. Dorwałem ją na lotnisku- podpisała.

Triada według prawa miała miesiąc na ustosunkowanie się do naszego pisma
oczywiście po dwóch miesiącach nikt się nie odezwał! Co za tym idzie
reklamacja została uznana.

Ogólnie traktują ludzi z buta. Wymieniłem z nimi wiele pism. Zażądałem zwrotu
części kosztów : 500zł za osobę. Za niedługo składam wniosek do sądu cywilnego.

Wybaczcie ale reguła olewania klientów i brak zadość uczynienia to dla nich
norma. Wiele polaków zamiast domagać się i walczyć o swoje - odpuszcza im.
Myślę ,że powinno być inaczej. Wybaczcie ale 100 czy 200zł rekompensaty jakie
nam zaproponowali to żadna rekompensata. Jeżeli nie zaczniemy walczyć o swoje
to nic się nie zmieni. Korzystajcie z pomocy Rzecznika Praw Konsumenta - oni
naprawdę pomagają .

Ogólnie obsługa w Polsce była bardzo dobra ale już na miejscu….tragedia.
Wystarczyłoby ,żeby rezydentka powiedział przepraszam-wytłumaczyła się jakoś
to całej sprawy by nie było.

NIGDY więcej z tradą. Gorąco NIE polecam.

Przeczytaj:

www. ultrasport. pl/tabela_frankfurcka_ - _dla_niezadowolonych_turystow, artykul, 492. html

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij