|
Wątek:
|
Prawdziwe opinie o biurze Triada
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.14.99.*
|
Data wysłania:
|
2008-07-16 18:52
|
Temat:
|
Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o Triadzie
|
Treść:
|
Pojechałem do Egiptu z Triadą. Zapłaciłem za wycieczkę w hotelu Noria w centrum Sharm. Plaża znajduje się bardzo blisko hotelu. Po przylocie na miejsce pani rezydent poinformowała nas ,że nastąpiła zmiana hotelu. Na moje pytanie dlaczego ,odpowiedziała :bo tak.
Rezydentka nawet nie powiedziała przepraszam. Była bardzo arogancka. Wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy do hotelu. Okazało się ,że jest on oddalony 40 min taksówką od centrum miasta a plaża od hotelu tez kolejną godzinę. Nieopodal naszego miejsca "wypoczynku" znajdowało się lotnisko. Po prostu masakra.
Rezydentka w hotelu pojawiła się dopiero na następny dzień. Oburzała się jeżeli ktoś ze starszych i niedosłyszących ludzi prosił o powtórzenie tego co mówiła. Wydaje mi się ,że powinna pojawić się w hotelu szybciej w końcu przylecieliśmy rano. Nie wszyscy znają angielski , żeby zapytać gdzie je się obiad etc.
Napisaliśmy pismo reklamacyjne. Rezydentka nie chciała się z nami spotkać w celu jego odebrania. Dorwałem ją na lotnisku- podpisała.
Triada według prawa miała miesiąc na ustosunkowanie się do naszego pisma oczywiście po dwóch miesiącach nikt się nie odezwał! Co za tym idzie reklamacja została uznana.
Ogólnie traktują ludzi z buta. Wymieniłem z nimi wiele pism. Zażądałem zwrotu części kosztów : 500zł za osobę. Za niedługo składam wniosek do sądu cywilnego.
Wybaczcie ale reguła olewania klientów i brak zadość uczynienia to dla nich norma. Wiele polaków zamiast domagać się i walczyć o swoje - odpuszcza im. Myślę ,że powinno być inaczej. Wybaczcie ale 100 czy 200zł rekompensaty jakie nam zaproponowali to żadna rekompensata. Jeżeli nie zaczniemy walczyć o swoje to nic się nie zmieni. Korzystajcie z pomocy Rzecznika Praw Konsumenta - oni naprawdę pomagają .
Ogólnie obsługa w Polsce była bardzo dobra ale już na miejscu….tragedia. Wystarczyłoby ,żeby rezydentka powiedział przepraszam-wytłumaczyła się jakoś to całej sprawy by nie było.
NIGDY więcej z tradą. Gorąco NIE polecam.
Przeczytaj:
www. ultrasport. pl/tabela_frankfurcka_ - _dla_niezadowolonych_turystow, artykul, 492. html
|
Odpowiedzi:
Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o... [2008-07-29 21:00 88.156.38.*]
Co rezydentka ma do tego jeśli otrzymała taki prykas z góry. Niestety mili rezydenci długo nie siedzą na takim stanowisku - bo ludzie mają taką tendencję ze dasz palca wezmą reke a jak chcesz cos pomóc i nie wypali to też nawet nie podziękują że ktoś sie starał więc ile można????? poza tym ci ludzie pracują 24/h i niestety nikt tego nie doceni. A jeśli chodzi o słowo przepraszam to myślę ze nawet jeśli by padło nie obeszło by się bez - pisma - bo krzywda się stała ;)i myślisz że każde biuro jest takie idealne - to muszę cię zawieśc - niestety nic na tym świecie nie jest idealne odpowiedz »
Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o... [2008-07-18 15:20 77.91.53.*]
TRIADA ma problemy z rezydentami chyba wszędzie.Rezydenci nie znają słowa "PRZEPRASZAM". Tak jest na Rodos w hotelu Kabanari Bay, gdzie nie ma wcale rezydenta, a osoba zastępująca nie potrafi nic. odpowiedz »
rezydenci Triady [2008-08-06 13:48 195.24.27.*]
Tak rezydenci Triady to oddzielny temat do dyskusji Własnie wrócilismy z Triada z Emiratów + Oman p. Małgosia prowadząca objazdówkę w Omanie, niewiele miała do opowiedzenia o tym kraju, najwiecej za to opowiadała ile to ona nie zwiedziła i gdzie nie była. Osobny temat to zbieranie pieniedzy na wycieczki fakultatywne , bardzo nie adekwatne kwoty w stosunku do oferowanych atrakcji Natomiast zbieranie pieniedzy w hotelu za przedłuzenie doby - podczas gdy jest umowa między biurem a hotelem , ze goscie moga i tak pozostać dłuzej w hotelu to jawny przekręt. Taki miał miejsce właśnie w hotelu Raddisson w Sharjah przez p. Marka. - zebrał od nas kasę za przedłuzenie doby hotelowej , podczas gdy mogglismy i tak zostać w pokojach dłuzej, a recepcja powiedziała ze zadna kasa z biura do nich nie wpłynęła za przedłużenie, bo to i tak jest rodzaj umowy, ze goście moga pozostać dłużej. Kase p. Marek oddał bez zmruzenia oka , ponieważ mielismy opóźniony wylot ( zawieźli nas na lotnisko o 1 w nocy - zeby sie nas pozbyć a wylecielismy dopiero o 6 rano). Wycieczka do hotelu siedmiogwiazdkowego na sniadanie orientalne za 100 $ , podczas gdy wcześniej ta wycieczka kosztowała 65$ , tez pozostaje pod znakiem zapytania. Wierzyc się nie chce że wtrakcie sezonu taki hotel zmienia cenę. odpowiedz »
rezydenci Triady [2008-08-20 22:27 91.94.233.*]
potwierdzam. Byłam w Agadirze w Maroku. rezydentka Triady niejaka pani Marta ze wszystkimi pytaniami odsyłała do recepcji hotelu Kenzi, nie poinformowała o zasadach korzystania z posiłków w hotelu, a jak dowiedzieliśmy sie, że za dodatkową opłatą hotel Kenzi ma plażę dla gości, to na pytanie, czemu o tym nie powiedziała, odparła, że kierownik hotelu zabronił jej o tym mówić, bo z plaży może korzystać tylko 25 pierwszych osób danego dnia. Nie potrafiła tez udzielić prostych informacji, np. jak daleko od hotelu jest marokański suk, straszyła Marokańczykami, mówiąc np. że źle możemy się czuć w dzielnicach typowo tubylczych i lepiej trzymać się hotelu. W dniu odjazdu zapakowała nas do autokaru z marokańskim kierowcą (był środek nocy) i wysłała na lotnisko, mówiąc że tam będą nam przy odprawie towarzyszyć jej koleżanki z Triady. Oczywiście nikogo nie było. Pozdrawiam panią Martę :) odpowiedz »
rezydenci Triady [2011-07-26 12:17 83.19.160.*]
Z Maroka mam dobre wspomnienia, natomiast w tym roku bylismy w Messonghi Beach na Korfu. Rezydentki niekompetentne, bezczelne i leniwe. Opryskliwie i z łaski udzielaja odpowiedzi na pytania, wiekszość odpowiedzi to: proszę zobaczyc na naszej tablicy ogloszeń, nawet na spotkaniu z grupą, na pytanie o godziny jej dyzurów!!! Pomocy żadnej, a kultura osobista pozostawia wiele do życzenia. odpowiedz »
rezydenci Triady [2008-11-06 16:07 90.141.73.*]
Ja też byłam w Maroku i identyczna sytuacja miała miejsce w moim przypadku:)Przy stanowiskach gdzie odbywała się odprawa stały aż dwie rezydentki!ba...pomagały..i odpowiadały na wszystkie pytania... Serdecznie je pozdrawiam i gratuluje wytrzymałości w kontaktach z polskimi turystami:) odpowiedz »
Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o... [2008-07-17 08:36 80.51.237.*]
Miałam podobnie. Triada od samego początku mojego wyjazdu do Egiptu dała ciała. U mnie było to skrócenie pobytu. Wykupiłam pobyt 8-dniowy. Wylot wieczorem 26.10.07, a powrot mial byc w godzinach wczesnorannych 3.11.07. Na lotnisku okazało się,że powrót mam 1.11 o 15.00. Cisnienie skoczylo mi maksymalnie do gory. Nie wspominam juz nawet o tym co dzialo sie pozniej, bo juz o tym pisalam na tym forum. Po powrocie i wymianie pism z Triadą, sprawa trafiła do sądu. Za parę dni pierwsza rozprawa. Masz rację, jakby wszyscy niezadowoleni turyści ostro domagali się swoich praw od Triady, to to ,,renomowane'' biuro albo by splajtowało albo wreszcie zaczęłoby traktować nas turustów z należytym szacunkiem. W końcu to my ich utrzymujemy. Pozdrawiam. odpowiedz »
Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o... [2008-07-18 19:05 85.14.99.*]
daj znać jak było na rozprawie... jak sie tłumaczyli...co mówił sąd... też jestem ciekaw bo jak wiesz tez idę z Triadą do sądu odpowiedz »
Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o... [2008-07-18 19:04 85.14.99.*]
napisz jak było na rozprawie i co mówili... jestem ciekaw bo jak juz pisałem tez idę do sądu z Triadą odpowiedz »
Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o... [2008-07-22 08:12 80.51.237.*]
Pierwszych komentarzy z rozprawy proszę oczekiwać 30.07.08r. odpowiedz »
|