|
Wątek:
|
Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL???
|
Autor:
|
Czytelnik IP 46.113.248.*
|
Data wysłania:
|
2015-11-14 20:34
|
Temat:
|
Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL???
|
Treść:
|
| Źródło: Fakty TVN 11.07.2015 | Prokuratorzy na tropie hejterów. Nienawiść w internecie nie musi być bezkarna Internetowych hejterów możemy ścigać z urzędu, nawet jeżeli nie dostaniemy zgłoszenia. Anonimowa nienawiść w sieci jest przerażająca i nie będzie bezkarna. Zbyt wrażliwych doprowadzić może nawet do śmierci, a przypadki z ostatnich dni szokują nawet śledczych. Zapowiadają więc, że będą działać, bo katów w internecie można namierzyć i doprowadzić przed są
|
Odpowiedzi:
Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL??? [2015-11-14 20:50 46.113.248.*]
W sierpniu 2013 r. głośno było o wyroku, w którym Naczelny Sąd Administracyjny postanowił, że spółka Promedica24 ma prawo do uzyskania od administratora portalu (i forów dyskusyjnych) danych osobowych osób komentujących w portalu, ich adresów e-mailowych oraz IP komputerów. Osoby te obrzucały spółkę inwektywami na forach należących do administratora. Firma medyczna podnosiła, że jej dobre imię zostało bez przyczyny naruszone. Wyrok ten ustalił pewien proces - osoba, której dobre imię zostało naruszone w Internecie może się zwrócić do GIODO o ujawnienie danych umożliwiających identyfikację hejterów i dochodzić swoich praw. A zatem kiedy spotkacie się z agresją czy obelgami w Internecie, czy to na gruncie osobistym czy zawodowym, pamiętajcie, że są odpowiednie narzędzia, które mogą pomóc w obronie dobrego imienia. Oczywiście, każdy może mieć własne zdanie i je wyrażać, jednak nie dopuszczajmy, aby nieodpowiednie zachowania pleniły się w Internecie, korzystając z iluzorycznej anonimowości. odpowiedz » Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL??? [2015-11-14 21:13 46.113.248.*]
Internet jest potężnym narzędziem w nieuczciwej walce z konkurencją. W ciągu zaledwie kilku dni reputacja firmy może zostać całkowicie zniszczona. Ataki ze strony konkurencji mogą być szczególnie dotkliwe dla słabiej wypozycjonowanych w wyszukiwarkach przedsiębiorstw z sektora MSP. Wystarczy kilka godzin, aby w wynikach wyszukiwania pod stroną firmową pojawiły się linki z tytułami "Nazwa Firmy - Oszuści!" czy "Nazwa Firmy - Nie przepłacaj". Czy warto prowadzić czarny PR odpowiedz » Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL??? [2015-11-14 21:13 46.113.248.*]
Internet jest potężnym narzędziem w nieuczciwej walce z konkurencją. W ciągu zaledwie kilku dni reputacja firmy może zostać całkowicie zniszczona. Ataki ze strony konkurencji mogą być szczególnie dotkliwe dla słabiej wypozycjonowanych w wyszukiwarkach przedsiębiorstw z sektora MSP. Wystarczy kilka godzin, aby w wynikach wyszukiwania pod stroną firmową pojawiły się linki z tytułami "Nazwa Firmy - Oszuści!" czy "Nazwa Firmy - Nie przepłacaj". Czy warto prowadzić czarny PR odpowiedz »
|