|
Wątek:
|
Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL???
|
Autor:
|
Czytelnik IP 94.254.133.*
|
Data wysłania:
|
2015-10-28 13:26
|
Temat:
|
Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL???
|
Treść:
|
Bylem z biurem Szavel Travel pana Wojciecha w sierpniu.Wszystko na wysokim poziomie,obsługa ,troska o turyste i niezapomniane wycieczki z Panią Iloną.
|
Odpowiedzi:
Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL??? [2015-11-14 17:53 46.113.248.*]
Hejting [ang. hate - nienawidzić] - to zjawisko w sieci, które z roku na rok coraz mocniej się nasila. Polega na obrzucaniu nienawiścią wszystkiego, co znajduje się w internecie. Osoba, która hejtuje - zwana hejterem - za pomocą pozbawionych konstruktywnej wiedzy, agresywnych komentarzy obraża wybraną osobę, jej twórczość i wypowiedzi. Ciężko określić zasięg hejtingu - hejterzy atakują absolutnie wszystko, co się da. Łagodniejszą formą jest trolling - polega na ośmieszaniu i obrażaniu danej osoby w celu wywołania kłótni. Granica pomiędzy jednym a drugim choć zauważalna, jest jednak cienka. odpowiedz » Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL??? [2015-11-14 17:32 46.113.248.*]
Art. 216. § 1. Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności. § 2. Kto znieważa inną osobę za pomocą środków masowego komunikowania, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku. § 3. Jeżeli zniewagę wywołało wyzywające zachowanie się pokrzywdzonego albo jeżeli pokrzywdzony odpowiedział naruszeniem nietykalności cielesnej lub zniewagą wzajemną, sąd może odstąpić od wymierzenia kary. § 4. W razie skazania za przestępstwo określone w § 2 sąd może orzec nawiązkę na rzecz pokrzywdzonego, Polskiego Czerwonego Krzyża albo na inny cel społeczny wskazany przez pokrzywdzonego. § 5. Ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego. odpowiedz » Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL??? [2015-11-14 17:01 46.113.248.*]
Przestępstwa związane z publikowaniem treści w internecie możemy podzielić na dwie grupy: gdy treść dotyka (1) konkretnych osób - np. groźba, pomówienie (tzw. sprawy prywatnoskargowe) bądź (2) bliżej nieokreślonej grupy osób - np. przedstawicieli rozmaitych mniejszości (sprawy ścigane z oskarżenia publicznego, przez prokuratora). Internetowe wpisy mogą stanowić m.in.: nawoływanie do nienawiści np. na tle różnic rasowym czy wyznaniowych (art. 256 Kodeksu karnego), pomówienie (art. 212), zniewagę (art. 216), groźbę (art. 190). odpowiedz » Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL??? [2015-11-14 20:36 46.113.248.*]
| Źródło: Fakty TVN 11.07.2015 | Prokuratorzy na tropie hejterów. Nienawiść w internecie nie musi być bezkarna Internetowych hejterów możemy ścigać z urzędu, nawet jeżeli nie dostaniemy zgłoszenia. Anonimowa nienawiść w sieci jest przerażająca i nie będzie bezkarna. Zbyt wrażliwych doprowadzić może nawet do śmierci, a przypadki z ostatnich dni szokują nawet śledczych. Zapowiadają więc, że będą działać, bo katów w internecie można namierzyć i doprowadzić przed są odpowiedz » Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL??? [2015-11-14 17:53 46.113.248.*]
Hejting [ang. hate - nienawidzić] - to zjawisko w sieci, które z roku na rok coraz mocniej się nasila. Polega na obrzucaniu nienawiścią wszystkiego, co znajduje się w internecie. Osoba, która hejtuje - zwana hejterem - za pomocą pozbawionych konstruktywnej wiedzy, agresywnych komentarzy obraża wybraną osobę, jej twórczość i wypowiedzi. Ciężko określić zasięg hejtingu - hejterzy atakują absolutnie wszystko, co się da. Łagodniejszą formą jest trolling - polega na ośmieszaniu i obrażaniu danej osoby w celu wywołania kłótni. Granica pomiędzy jednym a drugim choć zauważalna, jest jednak cienka. odpowiedz » Był ktoś na wszasach z SZAVELTRAVEL??? [2015-11-14 21:14 46.113.248.*]
Internet jest potężnym narzędziem w nieuczciwej walce z konkurencją. W ciągu zaledwie kilku dni reputacja firmy może zostać całkowicie zniszczona. Ataki ze strony konkurencji mogą być szczególnie dotkliwe dla słabiej wypozycjonowanych w wyszukiwarkach przedsiębiorstw z sektora MSP. Wystarczy kilka godzin, aby w wynikach wyszukiwania pod stroną firmową pojawiły się linki z tytułami "Nazwa Firmy - Oszuści!" czy "Nazwa Firmy - Nie przepłacaj". Czy warto prowadzić czarny PR odpowiedz »
|