|
Wątek:
|
Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.21.58.*
|
Data wysłania:
|
2008-07-06 12:44
|
Temat:
|
Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
|
Treść:
|
Ja wraz z żoną i dwójką przyjaciół wróciłem z Krety 22 czerwca br. zamawiałem wycieczkę w styczniu. W kwietniu okazało się, że wylot będzie nie z Poznania lecz z Warszawy. 6 godzin jazdy polskimi drogami miernym autobusem w nocy. mała przyjemnoś. Na miejscu transfer z lotniska do hotelu bez zarzutu. hotel rewelacja. byliśmy w lili studio w ammoduarze 15 km od stolicy. jednak hotel wybraliśmy sami po przeczytaniu opini w internecie. hotele, które poleciło biuro podróży wg opini osób które tam były nie nadawały się do wypoczynku. w pokojach darmowa klimatyzacja, basen duży i głęboki, piękny ogród bardzo miła obsługa. niestety z tego co wiem hotel zrezygnował z dalszej współpracy z tym biurem. co do naszej rezydentki to była miła tylko w momencie gdy sprzedawała wycieczki. na wycieczkach zero pojęcia o miejscach gdzie jechaliśmy. odradzam wycieczkę na spinalongę. 48 euro. w miejscach gdzie warto było zostac dłużej byliśmy 15 minut. wycieczka do knossos 30 euro chociaż wstęp kosztuje 6 euro a autobus z ammoduary kosztuje 1,3 euro. na santorini pani rezydent powiedziała, że warto kupic miejscowe wino na miejscu ponieważ w sklepie wolnocłowym jest dwa razy droższe. bzdura. wino bardzo dobre ale na wyspie jest droższe niż na lotnisku. powrót do Poznania to kolejny koszmar. wyjechaliśmy 3 h prędzej z hotelu bo wylot miał byc przyśpieszony. okazało się że lot jest opóżniony o 8h. koczowaliśmy na lotnisku jak rumunii. rezydent powiedział że samolot miał usterkę i leci do nas drugi samolot. póżniej pilot powiedział że faktycznie samolot miał usterkę ale została naprawiona i lecieliśmy tym samym samolotem bo linie central wings nie mają samolotu awaryjnego.
|