|
Wątek:
|
ITAKA - obsługa w biurze
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.10.89.*
|
Data wysłania:
|
2015-07-19 16:45
|
Temat:
|
ITAKA - obsługa w biurze
|
Treść:
|
Niestety niekompetentna. Chciałam się zapisać na wycieczkę do Francji jako 1 osoba w konkretnym terminie, bo tak mam urlop. Mimo, że termin widnieje na stronie internetowej pani w biurze poinformowała mnie, że jest już nieaktualny i może mnie zapisać na kolejny - tydzień później. Natomiast gdy wprowadziła opcję 2 osób (co trochę trwało), interesujący mnie termin pojawił się jako dostępny. Tym sposobem chciano mi wcisnąć jedynkę w innym terminie. Nawet nie zapytano, czy chcę dokwaterowanie, czy też właśnie 1-kę.
Kolejna kwestia - obsługa nie wiedziała, czy jeśli się nie znajdzie osoba do dokwaterowania to będę musiała dopłacać. Byłam już kilka razy z Itaką i w Europie generalnie nie ma dopłat. Pytam jednakże zawsze o to dokładnie, bo wiadomo, warunki OWU mogły ulec zmianie.
Obsługa nie wiedziała też, o której mniej więcej jest planowany powrót do Polski - czy rano czy wieczorem ostatniego dnia. Przecież takie rzeczy wiadomo na pewno 2 tygodnie przed wyjazdem, busy są ze sobą zsynchronizowane pod względem przesiadek.
Oświadczyłam w końcu, że albo ten termin i bez dopłaty albo rezygnuję. No i wtedy paniusia ruszyła mózgiem. Na inne pytania odnośnie wycieczki np. kolacje we Flunch - wszystko czytane z katalogu - żadnej informacji od siebie, żadnej innej wiedzy, obsługa z łapanki, siedzi i robi dobre wrażenie.
|