|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.8.142.*
|
Data wysłania:
|
2015-07-12 20:42
|
Temat:
|
ITAKA - opinie!
|
Treść:
|
Według mnie to numer jeden wśród touroperatorów. Z resztą nie tylko ja tak uważam bo rankingi mówią same za siebie. Muszę przyznać że w tym roku zaskoczyli mnie ofertą "No limits" czyli oferty na aktywne wakacje. Dosyć leniuchowania na plaży, witaj adrenalino:)
|
Odpowiedzi:
ITAKA - opinie! [2015-07-28 08:02 217.173.7.*]
W dniach od 15 do 22 lipca 2015 roku uczestniczyłem w samolotowej imprezie turystycznej organizowanej prze biuro podróży Itaka. Impreza była kupiona w tzw. opcji first minute w styczniu 2015 roku i została wybrana m.in. dlatego, że wylot z Wrocławia do Antalyi w Turcji zaplanowano na godzinę 03.30 dnia 15.07.2015r. W kwietniu tego 2015 roku okazało się, że godzinę wylotu zmieniono na 23.35 dnia 15.07.2015 roku, czyli o 20 godzin i 5 minut później. Pomimo, że biuro podróży Itaka w swoich "warunkach uczestnictwa w imprezach turystycznych" w rozdziale "przelot i doba hotelowa" informuje, że "pierwszy i ostatni dzień imprezy samolotowej przewidziany jest na transport, a nie na rzeczywisty wypoczynek" - to wylot z Wrocławia do Antalyi nastąpił o godzinie 02.24 ale dnia 16.07.2015r. z powodu opóźnienia samolotu. Różnica od planowanej wcześniej godziny startu to 2 godziny 24 minuty. Lądowanie na lotnisku w Antalyi miało miejsce o godzinie 04.50 dnia 16.07.2015r. Ostatecznie w hotelu byliśmy o godzinie 08.00 dnia 16.07.2015r., co z kolei jest niezgodne z gwarancjami biura podróży Itaka, która na swojej stronie internetowej w zakładce "FAQ", pkt. 6. odpowiadając na często zadawane pytanie "W jaki sposób liczone są dni prezentowane na stronie?" - udziela odpowiedzi, że "W przypadku wyjazdów tygodniowych, gwarantujemy 7 noclegów". W naszym przypadku było to zdecydowanie 6 noclegów. Co ciekawe dnia 03.07.2015 o godz. 06.38 przesłałem maila do COK biura podróży Itaka z pytaniami co dokładnie było powodem (ważnym) zmiany godziny wylotu samolotu z Wrocławia do Antalya z 03.30 na 23.35 dnia 15 lipca 2015 roku, czyli o ponad 20 godzin, gdyż zgodnie z "warunkami uczestnictwa w imprezach turystycznych" w rozdziale "inne zmiany", godziny przelotu mogą ulec zmianie (na przykład ze względu na bezpieczeństwo pasażerów, na przejściowe przeciążenia międzynarodowych korytarzy powietrznych w przypadku imprez samolotowych"...). Drugie pytanie zadane w tym samym mailu, brzmiało: " W jaki sposób liczone są dni ofert prezentowane na stronie BP Itaka?, zwłaszcza wyliczenie noclegów dla wyjazdów tygodniowych.". Jak nie trudno się domyślić, nie uzyskałem dotychczas żadnej odpowiedzi. Pytania ponowiłem dnia 13.07.2015 o godzinie 15.17 - bez odzewu. Nikt z pracowników nie potrafi na nie odpowiedzieć. Teraz oczywiście skorzystam z prawa do reklamacji z powodu niewywiązania się biura podróży Itaka z ustalonych przez siebie zobowiązań a odpowiedź powinna nadejść w ciąg trzydziestu dni. Jest to zapewne tylko jeden z wielu przykładów postępowania biura podróży Itaka ale pozwoli na przemyślenia potencjalnych klientów biura przed podjęciem ostatecznej decyzji. Każde biuro jest na tyle mocne na ile klienci są zadowoleni z jego usług a nic tak nie boli, jak utrata klientów i przychodów. Dla dociekliwych, encyklopedia podaje definicję dnia: "Dzień - czas między wschodem i zachodem Słońca.... odpowiedz »
|