|
Wątek:
|
Rzeczpospolita podsumowała ranking biur podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.12.138.*
|
Data wysłania:
|
2008-06-26 11:43
|
Temat:
|
Prawda o biurze Itaka
|
Treść:
|
Kupiłem wczasy na Krecie w hotelu 4* mam to zagwarantowane w umowie. Na miejscu okazało się że hotel Albatros na Krecie ma część starą oznaczoną na hotelu joko 3* i nową część 4*. Ta stara to na standart europejski pokoje to najwyżej 2*. Itaka zakwaterowała nas w starej części i właścicielka hotelu potwierdziła że na tę część jest umowa i nie wie dlaczego sprzedawana jest jako 4*. Poprosiłem o przekwaterowanie mnie za dopłatą do 4*. Wcześniej zawiadomiłem pilotkę biura Itaka. Kazała napisać reklamację którą potwierdziła, i wziąść rachunek za dopłatę na 4*. Wkraju wystąpiłem do biura Itaka o zwrot różnicy jak wg. rachunku wystawionego przez hotel. I co? I nic. Biuro Itaka stwierdziło że wg. nich hotel był 4*. Więc im odpisałem że z taką argumentacją to można sprzedawać margarynę i wmawiać klientom że to wg.firmy jest masło. Zaproponowali bon na następne wczasy zakupione u nich na 300 zł. Tylko że rachunek opiewał na 1300 ?cała rodzina/ i że moja chęć podróży z nieuczćiwym biurem się już już się skończyła. Sprawa jest u rzecznika który też niewiele wkórał. Bardziej wymagających Państwa przestrzegam przed tym biurem ITAKA. Działają na zasadzie raz się uda raz nie.
|