|
Wątek:
|
Turysta ma prawo do wynagrodzenia za szkodę niemajątkową np.
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.30.23.*
|
Data wysłania:
|
2008-06-25 16:00
|
Temat:
|
Organizator jest odpowiedzialny za zepsucie urlopu
|
Treść:
|
I jeszcze przyczynek - znaleziony pod artykułem na taki temat zamieszczonym na interii: "Dobrze by było aby dziennikarze sprawdzili ile wycieczek ten niby pokrzywdzony już reklamował. Jest spora grupa "reklamiarzy", którzy w momencie wyruszenia na wyjazd zagraniczny fotografują wszystko co by tylko mogło poświadczyć ich późniejsze roszczenia. Najczęściej namawiają jeszcze kilka osób do podobnego postępowania bo "kupa" może więcej. Byłem na takiej imprezie, ja wspaniale się bawiłem dużo zwiedziłem, miło wspominam wyjazd i wrażenia, a kilka osób namówionych przez" reklamiarza" miało popsuty wyjazd bo do wszystkiego ustawiali się na "sztorc", wszystko było nie tak, wzajemnie się o tym upewniali i zapewniali, ten fakt dokumentnie psuł im nawet najlepszą zabawę! Po przyjeździe biegają z reklamacjami dziesiątki telefonów, konsultacje, i znowu ulewa się żółć! Niestety "reklamiarzowi" większą satysfakcję sprawia samo reklamowanie, niż pobyt wypoczynkowy czy wycieczka. I nic by się nie stało gdyby nie to, że wciągają w swoje wręcz obsesyjne "reklamiarstwo" innych zatruwając im życie." Niezłe? Może by tak zacząć tworzyć czarną listę takich "klientów" - i informować np. o braku miejsc? Takie osoby potrafią spieprzyć najpiekniejszy i najlepiej zorganizowany wyjazd!
|