|
Wątek:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 78.8.116.*
|
Data wysłania:
|
2008-06-19 19:47
|
Temat:
|
Itaka oszukuje klientów
|
Treść:
|
witam SZ.Państwa.właśnie wrócilismy z wycieczki Tajemnice Nilu zorganizowanej przez biuro Itaka.Oboje z meżem jesteśmy oburzeni tym jak biuro traktuje swoich klientów,wymienie "atrakcje" jakie nam zafundowano: -zamiast kajuty na 5*statku Florencja,otrzymaliśmy kajute na dolnym pokładzie,cuchnącą zgnilizną bez mozliwosci otworzenia aby ją wywietrzyć,takie kajuty powinny być dla pracowników. -zamiast 8 dzień wycieczki zakończyć śniadaniem i zostać wykwaterowanym,nam zafundowano to 7 dnia,poinformowano nas ze jest możliwość wykupienia doby w hotelu i posiłków w hotelu Marsa la lam.wykupiliśmy pobyt ponieważ groziło nam że nastepny posiłek jaki zjemy bedzie w Polsce,a najgorsze to to,że do momentu wylotu do W-wy siedzielibyśmy z walizkami nad basenem i patrzyli w wode -jesteśmy oburzeni ponieważ biuro nie dotrzymało warunków umowy jesli chodzi o pierwszy dzień pobytu gdzie wyrażnie było napisane:zakwaterowanie w hotelu,co nie miało miejsca ponieważ odebrano nas z lotniska i odrazu pojechaliśmy do Luksoru,tym bardziej wszyscy uczestnicy uważli .że dopłaty za hotel i posiłki były bez zasadne UWAGA!!Jesli ktoś chce zwiedzać z Itaką,powinien zostawić sobie zapas gotówki,bo inaczej może skończyć sie to jednodniową głodówką i porażeniem słonecznym.pozdrawiam wszystkich oszukanych i dołączamy do tego grona.AGA
|