Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
|
Wątek:
|
Nowa promocja Rainbow Tours
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.66.68.*
|
Data wysłania:
|
2015-02-05 10:09
|
Temat:
|
Nowa promocja Rainbow Tours
|
Treść:
|
No niestety t.zw. Promocja Przedsezonowa tego zasłuzonego TO jest wyrazem rozpaczy wobec dumpingowej polityki cenowej TUI Poland!. Katastrofalne straty w egzotyce pobytowej, fatalny system rez., ekstensywna polityka kadrowa i powierzchniowa, opryskliwa obsługa call-center, niskie prowizje i liczne ograniczenia w sieci dystrybucji, przestarzały produkt dopełniają czary goryczy!. A szkoda...., myslę ze niedługo akcjonariusze dadzą wyraz w wycenie tej spółki!
|
Odpowiedzi:
Nowa promocja Rainbow Tours [2015-02-06 04:49 78.8.19.*]
i bardzo dobrze - może wreszcie wtedy ta banda chciwych zarozumialców przetrze oczy i dostrzeże klienta, którego obecnie nie widzi. Ostatni hicior Rainbot to obligatoryjne pobieranie z góry opłaty za zniszczenie urządzeń typu tour giude, gdzie w katalogu jest zapis o tym, że i owszem pobiera się tę opłatę w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzenia :-) - tak więc całe objazdówki płacą za nic, bo rzadko się zdarza, aby ktoś faktycznie zniszczył urządzenie. Nie wspomnę już o pobieraniu opłat za wstęp na stare miasto w jednym z marokańskich miast :-))))) To jest dopiero HIT sezonu !!! odpowiedz »
Nowa promocja Rainbow Tours [2015-02-05 10:20 93.175.78.*]
Jak czytam te wypowiedzi agentów na forum to robi się słabo: żaden organizator nie jest ok, wszyscy są źli, mają beznadziejne produkty, beznadziejną obsługę, beznadziejne prowizje. Ja z Rainbowem wyjeżdżam od lat i jestem zadowolona. Agenci może po prostu zmieńcie branżę skoro nie ma z kim współpracowac? W systemie rezerwacyjnym Rainbowa nie widzę nic beznadziejnego, w razie czego są też w Merlinie jak ktoś chce wydruki. odpowiedz »
|