|
Wątek:
|
Itaka wypowiada umowy
|
Autor:
|
Czytelnik IP 37.130.9.*
|
Data wysłania:
|
2015-01-02 22:49
|
Temat:
|
Itaka wypowiada umowy
|
Treść:
|
powiem Wam szczerze: nie rozumiem tego ogólnego spuszczania się nad Itaką. Owszem mają szeroką ofertę. Owszem mają sporo fajnych destynacji i cen. Ale przecież nie są niezastąpieni. Ja wiem, że najłatwiej handluje się produktem najbardziej rozreklamowanym i mającym (wśród klientów) najbardziej rozpoznawalny brand. No ale przecież mamy taką mnogość innych touroperatorów, że w sprzedaży bezpośredniej naprawdę można Itakę bez problemu zastąpić. Wystarczy tylko dobra znajomość branży, tzw "bajera" (oczywiście w pozytywnym tego słowa znaczeniu) i to wszystko. 90% klientów przychodzi przecież do nas żebyśmy wybrali im fajne wczasy. Rzadko kto przychodzi z dokładnie tym hotelem z takiego i takiego biura. Tacy klienci kupują przez internet.
Powiem Wam jeszcze jedno - jesteśmy młodym biurem i nie rozumiemy tego coraz bardziej powszechnego biadolenia. Że ciężkie czasy, klientów mało i do tego wredni prawie wszyscy :) Że Itaka okropna a TUI niech zdycha. Sprzedaż idzie całkiem dobrze, perspektywy naprawdę kolorowe, generalnie fajny biznes. Mało tego - na moim biurku leży umowa od Itaki. I niech sobie leży - nie podpisaliśmy. I nie podpiszemy. Na początku wiadomo - priorytetem było dla nas ich mieć. Ale im dalej w las tym więcej muchomorów :) Chore zabezpieczenia, bardzo niebezpiecznie skonstruowana umowa to tylko czubek góry lodowej. Zrobiliśmy w firmie burzę mózgów - czy warto dla jednego, wielkiego bądź co bądź brandu ryzykować cały biznes? Limit zrobimy bez problemu tylko co dalej? Co w następnym roku? Wyższy limit? Ok. Ale co z innymi organizatorami? Koncentrując się na Itace nie wyrobisz Grecosa, Neckermanna czy SUN&FUN. A jak oni położą na nas krzyżyk i zostaniemy tylko z Itaką to kto przewidzi jak oni się zachowają? Poważnie - warto czasami przemyśleć sobie sposoby działania i nie napalać się na wszystko. Szanujmy się a reszta ułoży się sama.
pozdrawiam:)
|
Odpowiedzi:
Itaka wypowiada umowy [2015-01-18 21:33 89.67.172.*]
Proszę uważać z tym Grecosem, po ostatnim wyskoku który zrobili wielu klientów już straciło zaufanie i przeszło na inne biura. Stracili naprawdę sporo, zwłaszcza że pokazali zupełny nieprofesjonalizm i brak szacunku do klienta. Sylwia. odpowiedz » Itaka wypowiada umowy [2015-01-18 22:51 87.207.110.*]
a jaki to był ostatni wyskok, co jest nie tak, na co uważać??? odpowiedz » Itaka wypowiada umowy [2015-02-10 11:03 213.158.219.*]
Zaniemówił he..he..he.. odpowiedz » Itaka wypowiada umowy [2015-01-05 11:48 176.221.120.*]
zgadzam się, uważam jednak, że należy szeroko nagłośnić wśród klientów metody działania tej firmy, ponieważ w mediach kreują się na lidera, lansują się w gali, uważają się za nie wiadomo co a swoim działaniem przyczynili się do wielu ludzkich tragedii, ale o tym jakoś w mediach cicho. Pamiętam te ich konferencje w szczycie sezonu, kiedy próbowali wmówić agentom, że sprzedadzą tą swoją egzotykę, której oczywiście nie sprzedali. Pobrać zaliczki, zarobić na druku katalogu i robić klientów i agentów w balona potrafią bardzo dobrze, wręcz w białych rękawiczkach, ale żeby narzucić uczciwe standardy to już nie. Czy to jest ta słynna opolska mentalność?? odpowiedz » Itaka wypowiada umowy [2015-01-04 21:32 87.207.110.*]
ne ma co się naginać i dodatkowe w dodatkowe koszty wchodzić bo Klientów przejmą i umowę rozwiążą... a koniec końców każdy wie jaki będzie odpowiedz » Itaka wypowiada umowy [2015-01-03 19:36 46.204.128.*]
A po co "wyrabiać" Neckermanna, jak dąży do sprzedawania głównie we własnych sklepach. Grecos i SunFun to co innego. odpowiedz »
|