|
Wątek:
|
Margo Travel
|
Autor:
|
Czytelnik IP 95.160.233.*
|
Data wysłania:
|
2014-12-02 12:58
|
Temat:
|
Margo Travel
|
Treść:
|
Na razie omijajcie to biuro podróży.Skupieni są tylko na szybkich przedświątecznych zyskach , a nie na kliencie. W tym roku po namowie znajomego (który już nim nie jest) wybraliśmy się na Jarmark Świąteczny do Berlina i bardzo się rozczarowałem. Autokar opóżniony już na starcie o 30 minut , do Berlina dojechał z dwugodzinnym opóżnieniem. Pilot wycieczki beznadziejny, nieprzygotowany do kierowania tak dużej grupy. Przez cztery godziny woził nas w godzinie szczytu po Berlinie , jakby nie wiedział że głównym celem było zwiedzanie Jarmarków Świątecznych, anie tylko zabytków , w wyniku czego na zwiedzanie jarmarków zostały tylko dwie godziny (po proteście grupy trzy),po przyjeżdzie do Legnicy opuszcza grupę. O godzinie 19 zdegustowani udajemy si w drogę powrotną i tu zaczyna się ciąg dalszy głupoty biura podróży. Po przejechaniu Opola kierowca organizuje nam nocne zwiedzanie Dolnego Śląska , ponieważ wraca się pod Wrocław po kolejną grupę ludzi wyjeżdżającą na Jarmark do Wiednia. I tak szanuje się klienta - wracają czasy PRL-u . Reasumując przejazd z Katowic do Berlina i z powrotem 20 godzin w autokarze , czas na Jarmarku 3 godziny. Brawo to świetny i kompromitujący wynik. A przecież miało być tak fajnie, ale niestety tylko w reklamie. Proponuję Właścicielce biura wybrać się na taki Jarmark Świąteczny z katowickim biurem podróży INDEX, a następnie zostać klientem swojego biura, wtenczas zobaczy Pani jak się organizuje takie imprezy i jak dba się o klienta.
|