|
Wątek:
|
Podróże TV kupiły Open Travel!
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2006-01-12 12:59
|
Temat:
|
Podróże TV kupiły Open Travel!
|
Treść:
|
Aktualność: 9 stycznia 2006 roku spółka Podróże TV, a dokładnie jej główny akcjonariusz, brytyjski fundusz inwestycyjny Carlson Private Equity kupił krakowskiego organizatora wypoczynku - Open Travel.
Teraz Podróże TV, organizator imprez egzotycznych PES Travel oraz organizator Open Travel będą działały wspólnie, sprzedając imprezy poprzez połączoną sieć agencyjna obydwu touroperatorów, licząca po konsolidacji ponad 1 200 biur podróży. Istotnym kanałem dystrybucji ofert będzie dla organizatorów również kanał telewizyjny Podróże TV (europejska stacja telewizyjna dostępna dla widzów w Polsce i krajach ościennych, emitowana poprzez satelitę Hot Bird oraz sieć telewizji kablowych) oraz internet i telefon.
Nowa oferta Open Travel i PES Travel ukaże się już pod wspólną marką OPEN TRAVEL GROUP - na sezon 2006 w postacio 5 oddzielnych katalogów z imprezami turystycznymi zarówno w basenie Morza Śródziemnego jak również na Karaibach. Grupa planuje również dalszą konsolidację rynku usług turystycznych i przejęcie kolejnego dużego polskiego touroperatora.
Zmiana właściciela Open Travel nie wpłynie jednak w żaden sposób na działalność Delta-Travel, Jan-Pol i Jordan, które przedtem wchodziły w strukturę własnościowa ze spółką Open Travel.
|
Odpowiedzi:
Kreta 2005 hotel Kryni [2007-12-28 22:36 999.999.999.*]
kupa kretaczy i oszustow !wakacje nie do zapomnienia ,mieszkalismy w kurniku bez klimy a plaza to smierdzace odstojniki wody nie wspomne juz o rezydentach szczegolnie o panu Piotrze ..all inclusive byl tragiczny na sniadanie 2 jaja na 30 osob do tego kawa zbozowa z kozim mlekim choc do dzis nie jestem pewna z jakiego ssaka to bylo.napoje to prawie sama woda .wiecej nie pisze bo szkoda moich nerwow.pozdrawiam pana Patryka z PODROZE TV ktory tak pieknie opisal ten hotel odpowiedz » Jestem pod wrazeniem! [2006-07-23 11:28 195.225.251.*]
Waszej nieudolnosci!Traktujecie klientow jak durni!To byla pierwsza i ostatnia podroz z wami!Nie polece Was moim wrogom bo juz nie wspomne o znajomych!Zero organizacji!Skracacie wakacje i zmieniacie co sie da!Oto przyklad:Zamiast przywiezc uczestnikow wycieczki do Katowic wyslaliscie ich do Warszawy a pozniej po 2godzinach pobytu na lotnisku wsadziliscie ich do malego autokaru(bez klimy)i wiezliscie 5 godzin do Katowic jak sledzie w puszce!Nie wspomne ze zamiast wyleciec w czwartek to wylecieli w srode bo mieliscie klopoty z przewoznikiem!!Jestescie nieudolni i udajecie glupa!!Co chwile cos zmieniacie.Macie niepoinformowanych pracownikow ktorzy klientow traktuja gorzej niz smieci! odpowiedz » PES Travel [2006-01-13 16:56 999.999.999.*]
Jedyne co można powiedzieć o PES travel to to iż mają prokurture na głowie. Poprzedni własciciele utoneli w długach, A nowa oferta to nabijanie ludzi w budelkę dlatego też można powiedzieć iż oferta open travel stoi pod wielki m znakiem zapytania. odpowiedz » idiot [2006-01-16 23:54 999.999.999.*]
tona w dlugach i kupuja sobie turoperatora....bardziej debilnej wypowiedzi nie slyszalem odpowiedz » obsługa klientów-hieny [2006-01-13 08:45 999.999.999.*]
To widocznie nie mieliscie nic do czynienia z EXIM TOURSEM.Tam sa dopiero zołzy hieny i ropuchy.Klient po zapłaceniu traktowany jest jak wiezien bez prawa głosu.Jeszcze gorsze zdanie to ich rezydentki szczeghólnie w Egopcie,które drą pieniadze juz tylko za to,że się tam przyjedzie.A jak sie nie da to jest się wrogiem. Tyle na razie. odpowiedz » Obsługa klientów [2006-01-13 12:51 999.999.999.*]
Ja mam biuro i współpracuję z EXIM TOURSEM, moi klienici są bardzo zadowoleni . Proszę napisać coś więcej. Czy to jakieś biuro pośredniczące tak Was załatwiło, czy główna siedziba EXIMU, to jest dlamnie ważne. Pozdrawiam ELa odpowiedz » Obsługa klientów [2006-08-29 13:35 83.8.67.*]
Exim to oszuści i złodzieje. wykupilismy tunezje, zadne last minute, drogie wczasy , w Tunezji na tydzień. mielismy wyleciec 10.07.2006r o 2 w nocy. pojechalismy na lotnisko ktore bylo puste.nikt nie powiadomil nas o zmianie godziny wylotu, ktora jak sie okazalo zostala przesunieta o 21 godzin. Z powrotem bylo jeszcze gorzej. wyjezdzalismy o 1 w nocy. czyli nasz pobyt zostal skrocony o ok.35 godzin. i jak sie okazalo samolot lecial nie do bydgosczy( co bylo w umowie) a do poznania.przeczytaj wiec co zastrzegaja w umowie np. ze godziny wylotow moga ulec zmianie i mozna nawet wylatywac poznym wieczorem. za zabrane 2 dni przysluguja klieantom ceny posilkow (2euro od osoby), zastrezgaja tez zmiane miejsc powrotu, zmiane holtelu, wlasciwie to czego oni nie zastrzegaja? CZYTAJCIE UMOWE. chociaz pan w biurze na starym rynku w bydgoszczy ma dar przekonywania radze przejsc sie do innego, chociazby na mostowej, doplacicie 200zł, al prznajmnjiej pojedziecie i bedziecie zadowoleni. wiecej informacji o tym doskonalym biurze chetnie udziele 3066842. Acha! wszelkie reklamacje nalezy skladac do 7 dni kalendarzowych po powrocie, a najlepiej jeszcze na rece rezydenta (ktorego my akurat nie mielismy:)) odpowiedz » Kolejny etap marasu [2006-01-13 02:27 999.999.999.*]
Mamy do czynienia z kolejnym etapem marasu polskiej turystyki. Podroze TV to firma i przedsięwzięcie od początku obarczone wadą dziedziczną. Open travel to spuścizna, która przechodzi z rąk do rąk, i przy każdej fuzji, wykreśla historię i rozpoczyna życie od początku. Bo cóż zostało po marce raj z jabłuszkiem ? Nicość. Ale znalazł się pewien inteligent w tej całej grze - Carlson, który w tym marasie ma szansę ściemnić światło nad stołem bilardowym i z kul podobnych do wydmuszek zrobić niezłą grę na parkiecie. I myślę, że jak dołoży na patelnię rainbowa albo triadę to ma dużą szansę na niezłą jajecznicę. Tylko z tego wszystkiego na sadzone to ma szansę tylko Carlson i kilka osóbek, a inwestorzy pokryją przejedzony kapitał i fakt jest taki, że z marasu możemy doczekać się kolejngo marasu. Ale jak nie ma nic do stracenia, to można bawić się. A teraz jeszcze analiza marasu: agenci mają uwierzyć, że to wszystko to super fuzja i 20 mln kapitału założycielskiego (nie mylić ze stanem faktycznym kapitału ). Klienci mają poznać nową siłę na rynku turystycznym, a kontrahenci uwierzyć, że dostaną kasę za kontrakty na 2006. I tak dalej... I zaczyna się nowa zabawa. Tylko, że mnie interesuje jedna rzecz. Jeśli Carslon zainwestował to nie zrobił tego po to aby trzymać zająca za uszy, tylko aby szybko na tej pokerowej zagrywce zebrać trochę kasy i tutaj pojawia się następne pytanie, kto następny w kolejce ma zainwestować, czy też łańcuszek szczęścia zakończy się na akcjonariuszu - Kowalskim - który na giełdzie kupi akcję wspaniałego przedsiębiorstwa turystycznego? odpowiedz » Open to oszusci!!! [2006-02-16 14:17 212.106.180.*]
NIE POLECAM Open Travel - oszukali mnie w 2005 (Kreta - Sun Village) odpowiedz » pytanie [2006-04-18 16:58 80.53.33.*]
a co sie stało? chciałem skorzystać z ich oferty. odpowiedz » Podróże TV kupiły Open Travel! [2006-01-12 13:09 999.999.999.*]
w 100% poieram moja poprzedniczkę nic dodać nic ując !!!!!!!!!!!!!!zniemić obsługę w Open Travel na obsługe PES Travel!!!!!!!!!!!!1 odpowiedz » Mam nadzieję tylko, że personel OPEN TRAVEL [2006-01-12 12:59 999.999.999.*]
Mam nadzieję tylko, że personel OPEN TRAVEL się również zmieni na personel o klasie i poziomie obsługi klienta PES TRAVEL. Obsługa OPEN TRAVEL jest żałosna a Panie, które obługują potencjalnego klienta robią łaske, ze pracują. MAM OGROMNĄ NADZIEJĘ, ŻE HIENY (personel) OPEN TRAVEL nie zamieni PERSONELU PES TRAVEL w takie same żyjące hieny i paskudne obraźliwe ropuchy. odpowiedz » JOAMARI [2006-01-12 20:28 999.999.999.*]
Oj ktoś się wysilił z tymi, hienami, ropuchami :))) Na szczęscie nie wie co mówi. Ponieważ to Open pracuje na swoją markę od 16 lat. I to marka Open TRAVEL zmieni niebawem PES TRAVEL. Co do personelu to prowadzę biuro od 8 lat i jeszcze za czasów Delty Travel byli wiodącym biurem jeśli chodzi o obsługę, klientów, agentów. Obecnie pracuję zarówno z call center jak i z osobami odpowiedzialnymi za agentów i wiele innych biur może się od nich uczyć. No i należy im się uznanie bo promocja dla stałych klietów - bony, realizowane są również u agentów, a nie tak jak ITAKA i wiele innych touroperatorów np.ECCO - gdzie Klient owszem miał rabat ale realizował tylko w salonach własnych. OPEN szanuje agentów ! i chwała im za to. Dzięki takim zabiegom, OPEN będzie sprzedawany przez AGENTÓW a inni umra śmiercią naturalną.... odpowiedz » NIE ZGADZAM SIĘ [2006-01-12 13:42 999.999.999.*]
nie zgadzam się,miałam przyjemność wielokrotnie rozmawiać z dziewczynami z open travel. zawsze były miłe, sympatyczne.można tylko uczyć sie od nich obsługi klienta.nt pes travel kilka miesięcy temu były b.interesujące artykuły,o których można powiedzieć wszystko poza tym , że miałoby się ochotę współpracować z pes, to połączenie niezbyt wróży dobrze openowi. ponadto jeśli tak duża, super firma łączy się z tak niedużą to dlaczego zmienia nazwę? z reguły mały przejmuje nazwę dużego...... chyba, że duży ma niezbyt dobrze kojarzącą się nazwę.... odpowiedz » profesjonalizm i uprzejmość wobec klientów [2006-01-12 16:03 999.999.999.*]
Mialem okazję wielokrotnie korzystać z doradztwa i wiedzy fachowej dziewczyn z dzialu sprzedaży biura Delta w Krakowie ( część Opena) i twierdzę że są wybitnie profesjonalne, niezwykle uprzejme, cierpliwe, staranne i sumienne. Wszystkie obiecane przez biuro materiały otrzymywałem niezwlocznie, nie było pomyłek w rezerwacjach a obiekty opisywane przez Nie - takie były w rzeczywistości. Być może jest to chlubny wyjątek, ale takie są moje osobiste spostrzeżenia. Dziewczyny TAK TRZYMAĆ! odpowiedz »
|