Zepsuty autokar:) [2006-03-01 12:52 82.45.180.*] Ja jestem jednym z Tych Asow ktorzy mieli zaszczyt spedzic wigilie w autokarze. I prawda jest taka ze jak jechalismy z Lodzi do Wawy Busem z Orbisu to kierowca powiedzial ze byl w biurze Orbisu 23.12 o godzinie 16nastej i juz wtedy wiedzieli ze autokary najnormalniej nie wyjechaly bo podwykonawca nawalil. I naprawde mozna zrozumiec rozne sytuacje losowe: zepsucie sie, autokaru wypadki itp ale nie mozna tolerowac olewania klijentow!!! Przez 10 h czekalismy na jakiekolwiek informacje i nuuuda! Nigdy wiecej z Orbisem!!!Tez o tym pomyslcie!!!!odpowiedz »
orbis [2006-03-11 15:47 86.134.34.*] No to cala sprawa jak zawsze zostala skrzetnie ukrecona przez ORBIS. napisalem reklamacje i co oczywiscie dostalem odpowiedz zgodnie z terminem o dziwo ale pismo o tresci ze bardzo przepraszamy i tak dalej to ze nie ich wina ze awarie sie zdarzaja i t p brdnie.co prawda przekazali mi przekaz na 50% ceny powrotnej i to wszystko.no coz nasze prawo nieprzewiduje zadnych odszkodowan z tytulu niezdazena na wigilie. no coz kto ma pieniadze ten ma prawo .ja natomias niebede juz korzystal z orbisuodpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij