|
Wątek:
|
Lataj.pl UWAGA!!!!!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.121.120.*
|
Data wysłania:
|
2008-05-05 20:59
|
Temat:
|
[usunięto]
|
Treść:
|
[wypowiedź została usunięta]
|
Odpowiedzi:
Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2009-07-11 22:02 83.31.117.*]
bardzo chcialbym pogratulowac panu jak milo z pana strony ze tak milo nap pan wytlumaczyl jakich chaczykow panstwo stosujecie dziekujemy wiecej takich ludzi:) odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-05-06 16:49 83.26.156.*]
Cóż, po pierwsze jak sądzę posiada Pan mój adres elektroniczny ponieważ wymieniłam wiele e-mail-i z pracownikami firmy i gdyby rzeczywiście było Panu przykro iż wyjaśnia Pan sprawę za pomocą forum porozmawiałby Pan ze mną za pomoca prywatnej poczty. Rozumiem jednak, że zależy Panu na publicznym oczyszczeniu firmy z zarzutów i jest Panu jak najbardziej na rękę wyjaśnianie wszystkiego za pomocą ogólnodostępnego forum, a zwrot "przykro mi" jest jaknajbardziej grzecznościowy z Pana strony. Co do weryfikacji stawki otrzymaliście Państwo e-maila od Air Berlin w którym wyraźnie było napisane (co prawda po angielsku), że opłata wynosi 25 euro each person. 25 nie 30!!Więc może zapomnijmi o weryfikacji ceny podanej w rozmowie telefonicznej bo tak jakby jest to zupełnie bez sensu. Gdyby był pan zainteresowany moją korespondencją prowadzoną z pracownikami firmy do której załączałam e-mail od Air Berlin i wklejałam obawiając się, że mogą być jakieś problemy z otworzeniem załącznika proszę o adres elektroniczny. Zobowiązuje się przesłać Panu wszystko co posiadam nawet z kuriozalnym mailem moim z 8.01.2008 w którym w formie pisemnej uprzejmie proszę o zmiane terminów i mailem od pracownika z 16.01.2008 w którym informuje mnie, że nie otrzymaliście pisemnej prośby o zmianę terminów. Zaznaczam, że wszystko jest właściwie na jednej stronie, wystarczyłoby przewinąć odpowiedź odrobinę niżej aby przeczytać wysłaną przeze mnie prośbę. Po za tym są tam też wielokrotne prośby o podanie adresu, lub nr tel do osoby odpowiedzialnej za obsługę klijenta i stawki pobieranych przez Państwa opłat, które za każdym razem zostały pominięte milczeniem. Skoro już rozmawiamy jedno mnie tylko fascynuje i intryguje niezmiernie "(...)Agent lotniczy niestety nie ma takiej mocy sprawczej i jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania nałożonych przez przewoźnika warunków taryfy.(...)" ale "(...) Ponieważ taryfa nie została przez przewoźnika dookreślona, jako agent lotniczy jesteśmy zobowiązani do stosowania reguły: opłata za zmianę dotyczy każdego kierunku, każdego pasażera(...)" Proszę mi powiedzieć czy to zobowiązanie wynika ze jakiegoś paragrafu czy też jest zwyczajowe???I czy wielkim problemem jest w momencie kiedy klijent juz zorientuje się, że coś jest nie tak, porozumienie się z przewoźnikiem i ustalenie stawki tym bardziej, że podałam w e-mailu bardzo szczegółowe namiary na pracownika Air Berlin odpowiedzialnego za stawki i współpracę z Państwem?? A nota bene kiedy w efekcie końcowym zwiedzałam Barcelonę z przyjaciółkami nie ma tutaj żadnego znaczenia (moim skromnym zdaniem:) Pozdrawiam!! Ania Jaxa odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2012-06-11 14:48 95.48.244.*]
Kobieto, Ty zajrzyj sobie do słownika i sprawdź jak się pisze "klijent"! A nie ważną udajesz na forum! odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2011-10-02 22:32 83.31.182.*]
Sory ale tylko glupek kupuje bilety za posrednictwem takich portali jak lataj.pl. Gdybyscie zadali sobie choc troche trudu i zerkneli na bezposrednia strone lini zobaczyli byscie ze bilety sa tansze wlasnie na stronach lini. A pozatym prawie stowa prowizji dla portalu to chyba trzeba jemiola zeby tyle placic. Ja uzywam lataj.pl jako podpowiadacza z jakich lini moge skorzystac a bilety kupuje bezposrednio na stronie przewoznika. Duzo taniej odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-06-03 21:35 83.26.176.*]
Pan Bartosz Sujka nie udźwignął niestety ciężaru odpowiedzialności:)) Czyżby moje argumenty zagryzły Pana Bartosza na śmierć:))))??? Niech ta dyskusja będzie dla wszystkich użytkowników forum ostrzeżeniem przed portalem LATAJ.PL. Ta firma to naciągacze, a najgorsze jest to, że nie dorośli do tego aby przyznać sie do błędu i po prostu powiedzieć PRZEPRASZAM. Niczego więcej od nich nie oczekuje. Pozdrawiam wszystkich i życze cudnych wakacji i uczciwych ludzi na wakacyjnych drogach. odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-06-03 23:04 62.121.120.*]
Szanowna Pani, Szanowny Administratorze Forum. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem za publikację niczym nie uzasadnionych oszczerstw i pomówień grozą sankcje karne, których zmierzam(y) dochodzic na drodze sądowej. z poważaniem, Bartosz Sujka CEO Lataj.pl odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-06-06 08:33 83.26.178.*]
Tak śledze wątek i teraz już nic nie rozumiem. Wczym jest problem?? Firma pisze,że przeprasza i wyciągnie konsekwencje od pracoeników odpowiedzialnych za.... Klijent mówi dziękuję i wszyscy są zadowoleni, a firma wychodzi z czystymi rekami z całego zamieszania..... odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-06-12 22:00 89.77.98.*]
Drodzy czytelnicy, przeprasza się, jak ma się za co, a z tego co czytam to raczej nie ma za co, sama pracuję w tej branży, i zasady i warunki zmian biletów są wyraźnie opisywane w warunkach taryf, jak jest napisane 30eur za jedną zmianę (czyli zmianę jednego lotu, jesli jest zmiana obu lotów to razy 2) to agent ma tyle pobrać i już, nie może się porozumieć, jak to pięknie ujęła pani Anna, z linią lotniczą i pobrać sobie tyle, ile ustalą. To jest troszkę bardziej skomplikowane, ale chyba lichy mózg pani Anny tego nie obejmuje. odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2012-06-11 14:50 95.48.244.*]
Popieram!! Mózg Pani Anny niech zakoduje że się pisze "Klient" a nie "Klijent" .. równiez siedzę w tej branzy, choć nie współpracuje z lataj.pl... jak się nie znacie to nie komentujcie!! odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2012-07-28 10:24 77.114.152.*]
Smieszą mnie opinie niezadowolonych klientów, którzy nie wiedzą jak i co zamawiają, a później z pretensjami do całego świata. Co roku wykupuję bilety na lataj.pl i nigdy nie było z tym problemu i dalej będę korzystał z tego portalu. odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-06-13 18:25 83.26.161.*]
Przyjaciele mówią : " Zapomnij! Nie warto" I mają rację:)) Bilety na liczne podróże kupuje na opodo.de i wszystkim gorąco polecam. A rodzime firmy pozdrawiam cieplutko i życze Wszystkim Pracownikom wielu sukcesów..... Ania J. odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 14:52 83.20.52.*]
Pani Aniu- gratulacje!!!! ; a lataj.pl to taka firma co bez rozsądku wydała kaski zbyt dużo na jakieś obrazki na swojej stronie...szanowne kierownictwo firmy lataj.pl ...tyle pieniędzy (dla autora) trzeba było na poprawę standardów obsługi klienta przeznaczyć....zamiast..... odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 15:05 83.17.84.*]
Obsługa Klienta jest podstawą działania każdej firmy oferującej usługi .. tak online, jak i offline. Pragnę w tym miejscu podkreślić, iż środki wydatkowane są zgodnie z racjonalnym planem szkoleń podnoszących kwalifikacje naszych pracowników oraz na nowe platformy kontaktu z Klientami. Fakt istnienia (lub nie) sporu lub nieścisłości pomiędzy firmą a dostawcami nie przekłada się w żadnym stopniu na relacje Klient - firma. z poważaniem, Bartosz Sujka CEO www.Lataj.pl odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 15:26 83.20.52.*]
Szanowny Panie Bartoszu, rozumiem, ze broni się Pan teraz- ale za fuszerkę jaką Pan zamówił za takie pieniądze!!! (mam nadzieję, że Pana szef ma wiekszą wyobraźnie jeśli chodzi o środki wydatkowana na promocję ).....ale rzecz gustu - fakt ...a z opiniami niepozytywnymi na temat firmy lataj.pl zgadzam sie w zupełnosci, potwierdzam odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 16:03 83.17.84.*]
Trudno dyskutować z "Czytelnikiem", który nie ma dość odwagi cywilnej aby podpisać się pod swoją wypowiedzią. Co do formy promocji .. cóż, każde przedsiębiorstwo ma pewną wizję, która nie koniecznie musi iść w zgodzie z ogólnym trendem (vide: reklamówki Play, MobilKing a ostatnio nawet ING). Niektóre działania są wręcz planowane jako wywołujące zdziwienie. Ja osobiście nie nazwałbym wykonanej pracy "fuszerką"..... Enigmatyczne stwierdzenie o "niepozytywnych doświadczeniach" pozostawię bez komentarza. Bartek Sujka CEO www.lataj.pl odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2009-07-11 22:07 83.31.117.*]
ogolnie chcialem podziekowac wszystkim udzielajacym sie w tej branzy gdyz pokazaliscie klase i odkryliscie te swoje podchwitliwe umowy itp. teraz juz wiem czemu lot tak upadl:))))))) hahahhahahahahhahahhihiihihihihihihohoho hohoh pozdrawiam odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2009-08-17 14:48 83.17.84.*]
A co ma Lot do lataj.pl głąbie - ile masz lat 12? Lot to linia lotnicza, a lataj.pl nie. Piszecie głupoty, żeby znać sie na zasadach wystawiania biletów lotniczych trzeba przejść kilka szkoleń, zrobic papiery. Mniewam, że wy wszyscy tego nie macie - więc piszecie głupoty jak to powinno wyglądać z waszego punktu widzenia. Natomiast kasjer lotniczy musi sie stosowac do pewnych zasad i tyle. A są one nie do przeskoczenia. odpowiedz »
|