|
Wątek:
|
Biuro podróży przegrało
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.24.183.*
|
Data wysłania:
|
2014-10-06 13:00
|
Temat:
|
www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA
|
Treść:
|
Wybraliśmy się z tym biurem podróży na tygodniową wycieczkę do Turcji. Biuro nie spełniło warunków oferowanych w umowie - inny hotel brak wyżywienia all inclusive itd., składane przez nas reklamacje odrzuca - mimo iż między wierszami przyznaje, że nie dopełniło warunków oferowanych w umowie. Nasze odwołania od odrzuconych reklamacji skwitowano w odpowiedzi jednym zdaniem - iż biuro podtrzymuje swoją decyzję - nie odniesiono się do większosci naszych argumentów i zarzutów zarówno w stosunku do wyjazdu jak i osoby p. rezydent. Dodatkowo przekroczono termin odpowiedzi na reklamację - gdyż ta składana była rownież już w Turcji. Argumenty podawane przez biuro są mijające się z prawdą. Ze swojej strony mamy zdjęcia, zaświadczenie o pobycie w innym hotelu niż wykupiony, xero reklamacji , która przedstawiliśmy p. rezydent podczas wyjazdu - nie podpisana przez nią lecz z jej numerem licencji, nazwiskiem oraz potwierdzeniem innych uczestników wycieczki - p. rezydent nie chciała jej przyjąć na miejscu, mimo iż przyznała nam jej zasadność słownie(!), bilingi telefonicznych reklamacji - wielokrotnie składanych jeszcze w Turcji. Po nieprzyjęciu reklamacji przez p. rezydent oraz nieskuteczności reklamacji telefonicznych, pisemną reklamację wysłaliśmy zbiorowo po powrocie (w 4 osoby -to był nasz wspólny wyjazd)
W naszym imieniu zainterweniowała również Federacja Konsumentów oraz Lubelski Rzecznik Konsumentów popierając nasze stanowisko i wzywając biuro do poniesienia odpowiedzialnosci za niedotrzymanie warunków umowy - biuro Weryr jednak nadal uważa, ze nic się nie stało i podtrzymuje odmowne stanowisko - - skończy się to sprawą w sądzie. Dodam, że podczas wyjazdu byłam w ciązy i wykupiłam wycieczkę która zapewniała mi udogodnienia istotne dla mojego stanu - dostałam coś odwrotnego...
|
Odpowiedzi:
www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA [2014-10-07 08:16 194.181.100.*]
Ja miałam dokładnie taką samą sytuację. Proszę się nie przejmować ich stanowiskiem, muszą jakoś się bronić. Sprawę należy złożyc do sądu. W pozwie ( na druku urzędowym) należy napisać, iz nie wywiązali się z terminu na udzielenie odpowiedzi na reklamację. Ja sprawę wygrałam i nawet sedzia powiedziała, że i tak moje roszczenie było małe w stosuku do tego co od BP WEZYR otrzymałam. Ja składałam sprawę w postępowaniu nakazowym, gdyz to BP nie ustosunkowało się do mojej reklamacji w przepisowym terminie, przez to mogłam mniemać, iz przychyla się do reklamacji. Ponadto nie mogą powoływac sięna regulamin wewnętrzny wezyra ( dot. organizacji wycieczek i sposobu reklamacji) gdyż jest on sprzeczny z ustawa o turystyca a jest to przepis nadrzedny. Warto z nimi walczyć, może jak wszyscy zaczną składać sprawy do sądu to coś zrobią. Pozdrawiam i powodzenia. odpowiedz » www.wezyr.turystyka.pl - reklamacja do WEZYRA [2014-10-07 09:20 87.207.110.*]
oczywiście, że trzeba reklamować i składać zawiadomienia o uchybieniach w oferowanych świadczeniach do UOKiK-u, nie może być tak ze kupujemy pakiet świadczeńw atrakcyjnej ofercie first minute a na 2 tygodnie przed wyjazdem ucinają nam (zmieniając informacje na stronie) dodatkowe bonusy zawarte w ofercie mówiąc, 'że jak się nie podoba to możemy zrezygnować z wyjazdu'. odpowiedz »
|