|
Wątek:
|
Lataj.pl UWAGA!!!!!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.128.68.*
|
Data wysłania:
|
2008-04-24 13:00
|
Temat:
|
Lataj.pl UWAGA!!!!!
|
Treść:
|
ja też chcę ostrzec przed lataj.pl. Do ostatniej chwili, podczas zakupu biletów przez stronę internetową, ukrywana jest informacja o dodatkowej opłacie! ukryli to w regulaminie co wg. moich informacji nie jest zgodne z obowiązującym prawem. Informacja ta (w moim przypadku dodatkowo 160zł za dwie osoby) pojawiła się dopiero po podaniu danych o karcie kredytowej. skandal! opieprzyłem Pania z call center ale nie wierzę w to aby coś to pomogło na przyszłosc, dlatego odradzam korzystanie z ich usług. Bilety kupiłem w lufthansie (na stronie) taniej! pozadrwiam i odradzam
|
Odpowiedzi:
Lataj.pl UWAGA!!!!! [2009-04-06 09:59 141.6.1.*]
dlaczego opieprzyleś telefonistkę?? co ona winna? odpowiedz » Lataj.pl UWAGA!!!!! [2010-09-04 19:30 178.73.48.*]
Potwierdzam!!!I nie radzę korzystać z ich usług!!!Są nierzetelni i nieodpowiedzialni za swojego klienta!JESZCZE RAZ WSZYSTKIM ODRADZAM odpowiedz » Lataj.pl UWAGA!!!!! [2010-03-05 17:23 77.95.50.*]
Przestrzegam wszystkich ewentualnych klientów przed korzystaniem z usług Lataj .Pl którzy nie zadali sobie trudu dokładnego przestudiowania wszystkich niuansów regulaminu lotów. W dniu 2-03-2010 w godzinach popołudniowych zakupiłem w firmie 2 bilety do Londynu za łączną kwotę 1368 PLN na dzień 5-03-2010 na godz.7:45. Niestety z ważnych powodów osobistych zmuszony byłem jeszcze tego samego dnia, kilka godzin po zakupie zrezygnować z lotu. Z uwagi na to że biuro już było nieczynne czekałem do następnego dnia do rana aby potwierdzić rezygnację i zwrot biletów. Zrobiłem to natychmiast w dniu 3-03-2010 o godz. 9:00 jak tylko biuro Lataj.Pl rozpoczęło swoją działalność . W odpowiedzi dostałem takiego e-maila cytuję : " Bilet Pana został wykupiony w taryfie restrykcyjnej nie zezwalającej na zwrot. Nie bardzo rozumiem czy w ogóle ktokolwiek zakupił by bilet w takiej taryfie gdyby wiedział co się za tym kryje- czemu wprowadza się jakieś restrykcje dla klienta który chce dać zarobić firmie i przewożnikowi. No ale niestety coś takiego jak widać ma miejsce / klient nasz pan / odpowiedz » Lataj.pl UWAGA!!!!! [2010-03-21 20:20 89.72.81.*]
Urzekla mnie twoja historia. Wez, moze idz do tvn do Drzyzgi czy do jakies innej misji specjalnej. Albo opisz to w Fakcie. Najlepiej pod jakims sensacyjnym tytulem: "Nie bede czytal warunkow taryfy, a potem bede plul jadem na forum. Uprzednio opieprzywszy hotlnke. Czy sejm dlugo bedzie pozwalal na to, zeby oszukiwano nas, Polakow, wolnych ptakow, gdy chcemy kupic bilet do Londynu - Mekki polskich inteligentow? I wciskal nam podstepnie taryfy restrykcyjne? A potem jeszcze zbrodniczo dokladal 80 zlotych prowizji?" Mysle, ze zostaniesz gwiazda tv, prasy i internetu. Takim celebryta. Jak Doda, czy inny jas smietana. odpowiedz » Lataj.pl UWAGA!!!!! [2010-03-05 17:39 77.95.50.*]
Dalszy ciąg cytatu " Zwrotowi podlegają jedynie opłaty lotniskowe pomniejszone o opłaty paliwowe. Dokładnie kwota zwroty z sumy 1368 zł to 60,80 zł. tak proszę Państwa to nie pomyłka 60,80 zł. I tu nasuwa mi się refleksja , jak wspaniała jest ta" taryfa restrykcyjna " przecież przy dobrych układach ,czytaj niespodziewanych przypadkach losowych potencjalnych klientów ,Lataj.Pl może jeszcze przed lotem kilkakrotnie odsprzedać zwrócone bilety przez pechowych klentów. Proponuję Lataj.pl sprzedawać bilety tylko w taryfie restrykcyjnej- czysty zysk. I tak oto mówiąc kolokwialnie zostałem umoczony na 1368 PLN. Ale i tak fajnie bo za niewielkie pieniądze "tylko" 1368 zł. potrzymałem sobie kilka godzin bilety w kieszeni, ale przecież to też jest frajda, nieprawdaż ??? odpowiedz » Lataj.pl UWAGA!!!!! [2010-03-21 14:11 89.72.81.*]
Ale potrafisz czytać (ze zrozumieniem!) i przed zakupem biletu zapoznałeś się z warunkami taryfy, prawda? Więc o co chodzi? Kupujesz bilet z dużymi restrykcjami - ryzykujesz lub dodatkowo się ubezpieczasz. Kupujesz bilet bez restrykcji - płacisz więcej. Chcesz czuć się panem świata - kupujesz first class. Proste. Coraz częściej dochodzę do wniosku, że stała się rzecz tragiczna. Nie dość, że teraz "każdy może latać", to jeszcze każdy ma internet. A dla szefa lataj.pl pozdrowienia i życzenia powodzenia w walce z "inteligentnymi klientami" i ich teoriami spiskowymi. odpowiedz » Lataj.pl UWAGA!!!!! [2012-06-11 14:41 95.48.244.*]
POPIERAM!! Ludzie nie znacie się na biletach, na warunkach przelotu, na tym jak funkcjonują tanie linie lotnicze i rejsowe zresztą też to nie zabierajcie głosu, bo wstyd przynosicie..!! odpowiedz » Lataj.pl UWAGA!!!!! [2010-03-21 14:59 77.253.154.*]
Witam, i zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości. Pozdrawiam odpowiedz » Lataj.pl UWAGA!!!!! [2010-03-21 17:31 89.72.81.*]
:) Również pozdrawiam odpowiedz » Lataj.pl UWAGA!!!!! [2008-09-10 22:39 85.222.86.*]
Ja rowniez zdecydowanie odradzam zakup biletu za posrednictwem tej firmy. Cechuje ja bowiem brak profesjonalizmu w obsludze klienta, zarowno w call center, jak i w biurze na Pieknej 16, niskie zaangazowanie w pomoc, dziwne maniery i brak przejrzystych zasad! Adrian S. odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-05-05 10:38 79.188.191.*]
Szanowna Pani, w regulaminie korzystania z serwisu podane są wysokości opłat transakcyjnych. Kompletną niedorzecznością jest oskarżenie Lataj.pl o rzekome ukrywanie opłat. W trakcie procesu rezerwacji a PRZED finalizacją, widnieje ekran z podsumowaniem rezerwacji, gdzie nasz Klient może jeszcze raz sprawdzic poprawnośc wprowadzonych danych i gdzie JEST wyraźne oznaczenie wysokości opłat za bilet(y) oraz opłaty serwisowej za wystawienie biletu(ów). Jednocześnie w tym miejscu pragnę pogratulowac redakcji tur-info za "rzetelne" stosowanie regulaminu forum. mimo wszystko, podrawiam i życzę miłego dnia, Bartosz Sujka ceo Lataj.pl - bilety lotnicze online odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-05-05 18:51 84.40.178.*]
O!!!! lataj.pl ruszyło się by w końcu spróbować coś wyjaśnić tylko jak zwykle w swych niedopatrzeniach nie dopatrzyło się, że odpowiedź kierowana jest do Szanownego Pana, a nie Szanownej Pani. A najbardziej rozbawiło mnie sformułowanie "pragnę pogratulować". Pracownicy tego biura muszą przechodzić jakieś grutowne pranie mózgów bo wszyscu używają tych samych zwrotów. Mi Pani podczas moich bojów z lataj. pl gartulowała wyboru lini lotniczej formułując w ten sam sposób zdanie tylko nie dotarły do niej tłumaczenia, że ja nie wybierałam lini lotniczych tylko firmę za pośrednictwem, której kupowałam bilet, firmę, której ufałam i wszystkim polecałam no ale cóż skończyło się kiedy okazało się, że należą do tych bezmiłosiernych zdzierców buszujących po naszym kraju. Jednoczesnie w tym miejscu pragnę pogratulować oschłych i odpornych na argumenty pracowników i życzyć ogłoszenia rychłej upadłości. Pozdrawiam i życzę miłego dnia. Ania Jaxa odpowiedz » [usunięto] [2008-05-05 20:59 62.121.120.*]
[wypowiedź została usunięta] odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2009-07-11 22:02 83.31.117.*]
bardzo chcialbym pogratulowac panu jak milo z pana strony ze tak milo nap pan wytlumaczyl jakich chaczykow panstwo stosujecie dziekujemy wiecej takich ludzi:) odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-05-06 16:49 83.26.156.*]
Cóż, po pierwsze jak sądzę posiada Pan mój adres elektroniczny ponieważ wymieniłam wiele e-mail-i z pracownikami firmy i gdyby rzeczywiście było Panu przykro iż wyjaśnia Pan sprawę za pomocą forum porozmawiałby Pan ze mną za pomoca prywatnej poczty. Rozumiem jednak, że zależy Panu na publicznym oczyszczeniu firmy z zarzutów i jest Panu jak najbardziej na rękę wyjaśnianie wszystkiego za pomocą ogólnodostępnego forum, a zwrot "przykro mi" jest jaknajbardziej grzecznościowy z Pana strony. Co do weryfikacji stawki otrzymaliście Państwo e-maila od Air Berlin w którym wyraźnie było napisane (co prawda po angielsku), że opłata wynosi 25 euro each person. 25 nie 30!!Więc może zapomnijmi o weryfikacji ceny podanej w rozmowie telefonicznej bo tak jakby jest to zupełnie bez sensu. Gdyby był pan zainteresowany moją korespondencją prowadzoną z pracownikami firmy do której załączałam e-mail od Air Berlin i wklejałam obawiając się, że mogą być jakieś problemy z otworzeniem załącznika proszę o adres elektroniczny. Zobowiązuje się przesłać Panu wszystko co posiadam nawet z kuriozalnym mailem moim z 8.01.2008 w którym w formie pisemnej uprzejmie proszę o zmiane terminów i mailem od pracownika z 16.01.2008 w którym informuje mnie, że nie otrzymaliście pisemnej prośby o zmianę terminów. Zaznaczam, że wszystko jest właściwie na jednej stronie, wystarczyłoby przewinąć odpowiedź odrobinę niżej aby przeczytać wysłaną przeze mnie prośbę. Po za tym są tam też wielokrotne prośby o podanie adresu, lub nr tel do osoby odpowiedzialnej za obsługę klijenta i stawki pobieranych przez Państwa opłat, które za każdym razem zostały pominięte milczeniem. Skoro już rozmawiamy jedno mnie tylko fascynuje i intryguje niezmiernie "(...)Agent lotniczy niestety nie ma takiej mocy sprawczej i jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania nałożonych przez przewoźnika warunków taryfy.(...)" ale "(...) Ponieważ taryfa nie została przez przewoźnika dookreślona, jako agent lotniczy jesteśmy zobowiązani do stosowania reguły: opłata za zmianę dotyczy każdego kierunku, każdego pasażera(...)" Proszę mi powiedzieć czy to zobowiązanie wynika ze jakiegoś paragrafu czy też jest zwyczajowe???I czy wielkim problemem jest w momencie kiedy klijent juz zorientuje się, że coś jest nie tak, porozumienie się z przewoźnikiem i ustalenie stawki tym bardziej, że podałam w e-mailu bardzo szczegółowe namiary na pracownika Air Berlin odpowiedzialnego za stawki i współpracę z Państwem?? A nota bene kiedy w efekcie końcowym zwiedzałam Barcelonę z przyjaciółkami nie ma tutaj żadnego znaczenia (moim skromnym zdaniem:) Pozdrawiam!! Ania Jaxa odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2012-06-11 14:48 95.48.244.*]
Kobieto, Ty zajrzyj sobie do słownika i sprawdź jak się pisze "klijent"! A nie ważną udajesz na forum! odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2011-10-02 22:32 83.31.182.*]
Sory ale tylko glupek kupuje bilety za posrednictwem takich portali jak lataj.pl. Gdybyscie zadali sobie choc troche trudu i zerkneli na bezposrednia strone lini zobaczyli byscie ze bilety sa tansze wlasnie na stronach lini. A pozatym prawie stowa prowizji dla portalu to chyba trzeba jemiola zeby tyle placic. Ja uzywam lataj.pl jako podpowiadacza z jakich lini moge skorzystac a bilety kupuje bezposrednio na stronie przewoznika. Duzo taniej odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-06-03 21:35 83.26.176.*]
Pan Bartosz Sujka nie udźwignął niestety ciężaru odpowiedzialności:)) Czyżby moje argumenty zagryzły Pana Bartosza na śmierć:))))??? Niech ta dyskusja będzie dla wszystkich użytkowników forum ostrzeżeniem przed portalem LATAJ.PL. Ta firma to naciągacze, a najgorsze jest to, że nie dorośli do tego aby przyznać sie do błędu i po prostu powiedzieć PRZEPRASZAM. Niczego więcej od nich nie oczekuje. Pozdrawiam wszystkich i życze cudnych wakacji i uczciwych ludzi na wakacyjnych drogach. odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-06-03 23:04 62.121.120.*]
Szanowna Pani, Szanowny Administratorze Forum. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem za publikację niczym nie uzasadnionych oszczerstw i pomówień grozą sankcje karne, których zmierzam(y) dochodzic na drodze sądowej. z poważaniem, Bartosz Sujka CEO Lataj.pl odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-06-06 08:33 83.26.178.*]
Tak śledze wątek i teraz już nic nie rozumiem. Wczym jest problem?? Firma pisze,że przeprasza i wyciągnie konsekwencje od pracoeników odpowiedzialnych za.... Klijent mówi dziękuję i wszyscy są zadowoleni, a firma wychodzi z czystymi rekami z całego zamieszania..... odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-06-12 22:00 89.77.98.*]
Drodzy czytelnicy, przeprasza się, jak ma się za co, a z tego co czytam to raczej nie ma za co, sama pracuję w tej branży, i zasady i warunki zmian biletów są wyraźnie opisywane w warunkach taryf, jak jest napisane 30eur za jedną zmianę (czyli zmianę jednego lotu, jesli jest zmiana obu lotów to razy 2) to agent ma tyle pobrać i już, nie może się porozumieć, jak to pięknie ujęła pani Anna, z linią lotniczą i pobrać sobie tyle, ile ustalą. To jest troszkę bardziej skomplikowane, ale chyba lichy mózg pani Anny tego nie obejmuje. odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2012-06-11 14:50 95.48.244.*]
Popieram!! Mózg Pani Anny niech zakoduje że się pisze "Klient" a nie "Klijent" .. równiez siedzę w tej branzy, choć nie współpracuje z lataj.pl... jak się nie znacie to nie komentujcie!! odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2012-07-28 10:24 77.114.152.*]
Smieszą mnie opinie niezadowolonych klientów, którzy nie wiedzą jak i co zamawiają, a później z pretensjami do całego świata. Co roku wykupuję bilety na lataj.pl i nigdy nie było z tym problemu i dalej będę korzystał z tego portalu. odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-06-13 18:25 83.26.161.*]
Przyjaciele mówią : " Zapomnij! Nie warto" I mają rację:)) Bilety na liczne podróże kupuje na opodo.de i wszystkim gorąco polecam. A rodzime firmy pozdrawiam cieplutko i życze Wszystkim Pracownikom wielu sukcesów..... Ania J. odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 14:52 83.20.52.*]
Pani Aniu- gratulacje!!!! ; a lataj.pl to taka firma co bez rozsądku wydała kaski zbyt dużo na jakieś obrazki na swojej stronie...szanowne kierownictwo firmy lataj.pl ...tyle pieniędzy (dla autora) trzeba było na poprawę standardów obsługi klienta przeznaczyć....zamiast..... odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 15:05 83.17.84.*]
Obsługa Klienta jest podstawą działania każdej firmy oferującej usługi .. tak online, jak i offline. Pragnę w tym miejscu podkreślić, iż środki wydatkowane są zgodnie z racjonalnym planem szkoleń podnoszących kwalifikacje naszych pracowników oraz na nowe platformy kontaktu z Klientami. Fakt istnienia (lub nie) sporu lub nieścisłości pomiędzy firmą a dostawcami nie przekłada się w żadnym stopniu na relacje Klient - firma. z poważaniem, Bartosz Sujka CEO www.Lataj.pl odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 15:26 83.20.52.*]
Szanowny Panie Bartoszu, rozumiem, ze broni się Pan teraz- ale za fuszerkę jaką Pan zamówił za takie pieniądze!!! (mam nadzieję, że Pana szef ma wiekszą wyobraźnie jeśli chodzi o środki wydatkowana na promocję ).....ale rzecz gustu - fakt ...a z opiniami niepozytywnymi na temat firmy lataj.pl zgadzam sie w zupełnosci, potwierdzam odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 16:03 83.17.84.*]
Trudno dyskutować z "Czytelnikiem", który nie ma dość odwagi cywilnej aby podpisać się pod swoją wypowiedzią. Co do formy promocji .. cóż, każde przedsiębiorstwo ma pewną wizję, która nie koniecznie musi iść w zgodzie z ogólnym trendem (vide: reklamówki Play, MobilKing a ostatnio nawet ING). Niektóre działania są wręcz planowane jako wywołujące zdziwienie. Ja osobiście nie nazwałbym wykonanej pracy "fuszerką"..... Enigmatyczne stwierdzenie o "niepozytywnych doświadczeniach" pozostawię bez komentarza. Bartek Sujka CEO www.lataj.pl odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2009-07-11 22:07 83.31.117.*]
ogolnie chcialem podziekowac wszystkim udzielajacym sie w tej branzy gdyz pokazaliscie klase i odkryliscie te swoje podchwitliwe umowy itp. teraz juz wiem czemu lot tak upadl:))))))) hahahhahahahahhahahhihiihihihihihihohoho hohoh pozdrawiam odpowiedz » Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2009-08-17 14:48 83.17.84.*]
A co ma Lot do lataj.pl głąbie - ile masz lat 12? Lot to linia lotnicza, a lataj.pl nie. Piszecie głupoty, żeby znać sie na zasadach wystawiania biletów lotniczych trzeba przejść kilka szkoleń, zrobic papiery. Mniewam, że wy wszyscy tego nie macie - więc piszecie głupoty jak to powinno wyglądać z waszego punktu widzenia. Natomiast kasjer lotniczy musi sie stosowac do pewnych zasad i tyle. A są one nie do przeskoczenia. odpowiedz »
|