|
Wątek:
|
Błagam o pomoc
|
Autor:
|
Czytelnik IP 91.94.200.*
|
Data wysłania:
|
2008-04-20 22:05
|
Temat:
|
Błagam o pomoc
|
Treść:
|
byłem w tym roku w Egipcie. Rejs po Nilu. Łajba, którą płynęliśmy nie miała nic wspólnego ze statkiem prezentowanym w katalogu, opóźniono nam wylot prawie o dobę, okazało się, ze nie ma możliwości wykupienia dodatkowej doby hotelowej, poinformowana o problemie rezydentka oznajmiła, że jego rozwiązanie do jej obowiązków nie należy i nie ma zamiaru tego robić. Nie miała też zamiaru pojawić się z pomocą lekarską (bo miała ważniejsze sprawy na głowie). Za to gorliwie i chętnie wciskała wszystkim wycieczki faktultatywne a na "faraona" zamiast lekarza zalecała "klina". Szczerze odradzam...
|
Odpowiedzi:
Błagam o pomoc [2008-06-13 14:14 62.29.166.*]
Zgadzam się nam Exim też opóźniło wyjazd - straciliśmy dobę w Tunezji. Ale oprócz tej 1 wpadki - to było SUPER. Pozdrawiam odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-06-29 19:40 77.112.44.*]
Ja tez po przeczytaniu tych wszystkich opini, chcialam swoje"trzy grosze dorzucic"Moze ktos na forum jest w podobnej sytuacji..Na razie jestem przed wyjazdem..i pytanie jak dlugo..tzn.dzis o 23.30 planowany byl wylot z Pyrzowic.Biuro poinformowalo,ze wylot odbedzie sie wczesniej,o co nie mam pretensji.Gorzej ale,rankiem juz prawie gdy wyjezdzalismy zadzwoniono,ze wylot ma 24-godzinne opoznienie!Ja wiem.ze to nie wina biura a przewoznika,ale co to za pocieszenie dla mnie gdy juz na dzien dzisiejszy stracilam dobe!Dzwonilam do exim'u gdzie poinformowano,ze prawdopodobnie jutro odlecimy..?!Nie wiadomo jeszcze czy na pewno..Jak tu nie miec pretensji??!!!Nie jestem malkontentem,wybrzydliwca..Staram sie cieszyc z tego co mam,bylam naprawde pozytywnie nastawiona..A teraz nie wiem co o tym sadzic,jeszcze nie wyjechalam a juz mam dosc..Do kogo ja mam miec pretensje,jak nie do biura??Przeciez ja nawet nie znam tych linii lotniczych, z uslug ktorych exim korzysta?Zamiast juz odpoczywac na plazy,siedze przed komputerem i to pisze.A moze ktos jest w tej samej sytuacji?Wylot do Tunezji,lotnisko w Monastyrze. odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-07-27 14:17 87.207.25.*]
Witaj! Mam prośbę o informację czy biuro jakoś zrekompensowało sytuację? Podobnie jak Ty miałam wraz ze znajomymi wykupione wczasy w Tunezji z biurem Exim. Najpierw 3 dni przed wylotem biuro poinformowało o zmianie hotelu; przebolałam. Wylecieć mieliśmy dzisiaj rano o 6.00 27.07. Wczoraj wieczorem telefon wylt przesunięty na jutro na 18.40 czyli 36 godzin później. Niby coś wspomnieli o rekompensacje ale...? Wykupiłam pobyt w pokoju jednoosobowym i mam nadzieję, że tego nie zmienią. Czekam na wiadomość na maila ka.wa4@wp.pl odpowiedz » Błagam o pomoc [2008-05-07 10:24 89.79.98.*]
Święta prawda . Powodzenia z innymi biurami odpowiedz »
|