|
Wątek:
|
ITAKA - opinie!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 91.240.223.*
|
Data wysłania:
|
2014-07-14 20:09
|
Temat:
|
ITAKA - opinie!
|
Treść:
|
Witam Państwa serdecznie. Zanim postanowiłem napisać swoją opinię bardzo uważnie przeczytałem kilkadziesiąt innych opinii. Moja historia jest następująca: W zeszłym roku ( 2013 ) byłem z Itaką na Fuercie. Hotel ok, jedzenie ok jedyne zastrzeżenia miałem do pokoju, a raczej do jakości jego sprzątania. Zapłaciłem za widok na morze i taki dostałem. Generalnie wyjazd na plus. Inaczej wyglądały tegoroczne wakacje. Tunezja hotel SentidoRosa Beach 4****. Po wylądowaniu w Monastirze okazało się cytując bardzo niekompetentną rezydentkę " hotel odwołał Państwa rezerwację". Zapłaciłem za 8 dni w w/w hotelu w pokoju z widokiem na morze, all 24H, internetem w pokoju, a z 8 dni 5 spędziłem w hotelu o niższym standardzie w którym nas zakwaterowano, w pokoju z widokiem na mur i szambo, ohydnym jedzeniem i plażą ok 300m od hotelu do której mielidostęp również miejscowi. Po 5 dniach przekwaterowano nas do właściwego hotelu, który w 100% odpowiadał temu co było w ofercie. Nie wiem co o tym wszystkim myśleć. Zastanawiam się nad złożeniem reklamacji, ale z tego co tu wyczytałem to raczej nic nie da. Proszę Państwa o opinie czy warto walczyć? Poza tym chciałbym jeszcze wspomnieć że 8 dni to kpina. Wylot 22.06 o godz.13 opóźniony o 1 godz. Na miejscu 18:00. Powrót 29.06 o 8:50 czyli na lotnisku o 6:50. Wg mnie to na wakacjach byłem 7 noclegów, 6 dni i jeden wieczór, ale na pewno nie 8 dni. Mam mieszane uczucia, bo w zeszłym roku wszystko było na 99%, a w tym roku klapa. Podróżowałem już wielokrotnie z innymi biurami ( TUI, EXIM TOURS ) i nigdy nic podobnego nie miało miejsca. Bardzo proszę o opinie dotycząca reklamacji. Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam. Paweł z Lublina.
|