|
Wątek:
|
PZPN - doskonały klient luksusowych hoteli?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.206.63.*
|
Data wysłania:
|
2008-04-17 09:41
|
Temat:
|
Klienci luksusowych hoteli
|
Treść:
|
Po pierwsze, jak się nazywa kogoś idiotą, to wypada się przynajmniej podpisać imieniem i nazwiskiem.
Po drugie o finansowaniu PZPN mówione było już wiele. PZPN utrzymuje się ze środków pozyskiwanych ze sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych meczy reprezentacji, umów ze sponsorami i reklamodawcami, wpływów ze sprzedaży biletów, prowizji od zagranicznych transferów zawodników oraz dotacji z FIFA, UEFA i budżetu państwa (m.in. otrzymał 1,5 mln zł z budżetu na szkolenie młodzieży!).
Budżet PZPN (organizacji pożytku publicznego!) jest niejawny i nieprzejrzysty, w organizacji jest przerost zatrudnienia (w centrali i ośrodkach regionalnych pracuje ponad 1000 osób), pieniądze najpierw wydawane są na działaczy i imprezy, a na końcu na zawodników i infrastrukturę.
A Sheraton (wg informacji na stronie PZPN) jest PARTNEREM, a nie sponsorem związku.
Pozdrawiam, Redakcja TUR-INFO.PL
|