|
Wątek:
|
LOT: stworzenie Centralwings było błędem?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.151.16.*
|
Data wysłania:
|
2008-04-17 08:22
|
Temat:
|
Stworzenie Centralwings - pomyłka PLL LOT
|
Treść:
|
Szkoda, że w tym całym zamieszaniu firma nie pamięta o potencjalnych pasażerach, którzy dokonali w CENTRALWINGS rezerwacji na loty z kilumiesięcznym wyprzedzeniem. Kto im zwróci koszty poniesine przy rezerwacji, koszty licznych prób nawiązania kontaktu drogą elektroniczną lub telefoniczną. Wszędzie odpowiadają automaty. Jest to ściana, której zwykły klient nie przebije. Nie wierzę, że wszyscy w firmie biegają z papierami lub 24-godziny na dobę udzielają informacji. Ważne osoby w firmie np. pan Kamil Wnuk lub miła pani - rzecznik prasowy powinni czuć się zobowiązani podać w mediach sposób, w jaki można odzyskać pieniądze i damy im spokój. Tak przy okazji, gdyby ktoś kompetentny (nie maszyna) przeczytał ten e-mail i zainteresował się losem rezerwacji - podaję numer mojej rezerwacji WYDGDI. Z poważaniem T. Mudryk
|