|
Wątek:
|
Google szkodzi hotelom opiniami
|
Autor:
|
Czytelnik IP 176.111.24.*
|
Data wysłania:
|
2014-06-03 18:56
|
Temat:
|
Opinie na mapach Google
|
Treść:
|
Strasznie dużo podmiotów, widząc rozwój hotelarstwa i zainteresowanie ludzi usługami hotelarskimi, próbuje upiec swoje pieczenie a właściwie żerują na hotelarstwie. A my hotelarze dajemy się przez nich doić. I tak Gouponu, Grupery zaczęły oferować nasze usługi za pół ceny a ze sprzedaży naszej oferty pobierały 50%, oczywiście za naszym przyzwoleniem. Twierdzili, że to świetna promocja. No cóż wielu z nas dało się na to nabrać. To była najdroższa reklama jaka na rynku była. Znane światowe portale również odpowiedziały ofertami pt "noclegi za pół ceny", "najtańsze noclegi", "rabaty nawet 70%" itd itp. Wszyscy Oni prześcigają się w dojeniu nas-hotelarzy. Niech mi odpowie hotelarz 4-5* czy budowałby hotel wypasiony gdyby wiedział, że sprzedawać będzie usługi za cenę 2-3*????? Jeżeli hotel 4-5* sprzedaje w cenie hotelu 2-3* to wyrzuca z runku tych mniejszych. Konkurencja konkurencją, ma z czego zrzucać ale do czasu. Ludzie też myślą, że hotelarze nas doją. Skoro mogą sprzedać usługę w wypasionym hotelu za 180 zł to dlaczego chcą od nas 420zł. Te wszystkie pasożyty mają się bardzo dobrze, sprzedają nasze usługi i ciułają prowizję. Ale niszczą rynek, skłócają branże. Otrząśnijmy się hotelarze. Pogońmy w diabły wszystkich pośredników, cwaniaków. Współpracujmy w regionie, współpracujmy razem. Większy niech udostępni swoją bazę-atrakcje mniejszemu, u mniejszego też znajdzie się do zaoferowania większemu. Polecajmy się wzajemnie, sprzedawajmy w cenach rzeczywistych. Inaczej się wykrwawimy a cwaniacy wezmą inną branże i ją wydoją. Pomysłów znajdzie się mnóstwo. H3*
|