|
Wątek:
|
Za rezygnację z wycieczki biura pobierają zbyt wysokie opłat
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.9.180.*
|
Data wysłania:
|
2008-04-10 12:19
|
Temat:
|
Rezygnacja z wycieczki a koszty
|
Treść:
|
Ważne jest aby ustalić fakt czy wogóle Klient, który rezygnuje z wykupionej imprezy (bez względu na fakt, czy to oferta katalogowa, czy oferta promocyjna) nie ponosząc kosztów? Jeżeli jest stwierdzenie że koszty rezygnacją są zbyt wysokie, to jak należy to rozumieć zbyt wysokie? Klient, który rezygnuje z imprezy i nie wykupił kosztów rezygnacji, przy rezygacji z imprezy zgodnie z ustawą zobowiązany jest ponieść koszty w wysokości kosztów poniesionych przez organizatora, czy mam rację? Jeżeli tak, to analizując dalej, że klient wykupuje imprezę w promocyjnej cenie, czyli już w tym momencie płaci praktycznie tylko cenę po jakiej organizator kalkulował imprezę z niewielką marżą dla organizatora i dochdzi do sytuacji że klient rezygnuje z wykupionej imprezy i ma do tego prawo, to jaki koszt powinien ponieś klient? Sądzę że kwotę zgodną z kosztami jakie poniósł organizator, a to może być na 99% ceny imprezy. Beata
|