|
Wątek:
|
Informacja dla klientów GTI Poland
|
Autor:
|
Czytelnik IP 87.204.92.*
|
Data wysłania:
|
2014-04-14 09:33
|
Temat:
|
Informacja dla klientów GTI Poland
|
Treść:
|
Drodzy Państwo, Zarówno Ci i inni "ograbieni" z pieniędzy przez podmioty (GTI, SKy Club, Summerelse, Aquarius, wczesniej Selectours, itp) nadzorowane przez instytucję państwa (Urzędy Marszałkowskie, Ministerstwo Finansów, Ministerstwo Sportu i Turystyki, aż po instytucje legislacyjne decydujące o przepisach prawa - czyt. Ustawy o turystyce), macie prawo czuć się oszukani i okradzeni. Państwo powinno stać na straży swoich obywateli i chronić ich poprzez takie stanowienie prawa, aby uniemożliwić (w jego majestacie) na zabór Waszej własności. Natomiast w Polsce jest zupełnie inaczej. Nie dokonano poprawnie implementacji dyrektywy Unijnej, która miała "zagwarantować" w przypadku bankructwa biura zwrot wszystkich, podkreślam, wszystkich ! wpłat dokonanych na poczet imprezy. Zatem we wszystkich takich przypadkach, kto zawiódł ? - Państwo, bo za to właśnie płacimy podatki, aby stanowić takie prawo, które nas "słabszych" w relacjach z innymi podmiotami - chroniło, dobrym prawem. Zatem powinniśmy dochodzić swoich roszczeń od niego - Państwa i władzy (na każdym jej poziomie odpowiedzialności) w tym w pierwszej kolejności kierując sprawy zarówno do krajowego Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, a jeśli okaże się to nieskuteczne (bo wiadomo czyją stronę starają się trzymać urzędnicy państwowi - niezależnie od nazwy i celu ich istnienia) do instytucji Unijnych odpowiedzialnych za ochronę konsumentów. Czyli nas. Korzystajmy wreszcie z możliwości jakie mamy jako Obywatele Europy i nie pozwalajmy się traktować jak stado "baranów" które dają się golić do skóry, becząc tylko żałośnie. Nie wątpię, że każde działanie jest lepsze od lamentowania i użalania nad swoim losem.
|