|
Wątek:
|
Coraz więcej skarg na linie lotnicze!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.221.177.*
|
Data wysłania:
|
2008-04-06 22:45
|
Temat:
|
zmiana imienia w zakupionym bilecie
|
Treść:
|
Jestem oburzona zasadami, któe wymyśla sobie LOT, żeby więcej zarobić. Otóż, zakupiłam bilet poprzez FlySiesta na lot Warszawa - Rzym- Warszawa na nazwisko w dniu 7. 04. 2008 roku (nr rezerwacdji ZADOIU) za kwotę 920 zł. Ponieważ ze względów osobistych nie mogę wyjechać, zdecydowałam, jako właściciel biletu, że w moje miejsce poleci moja córka Maria. Tak więc chodziło o zmianę imienia w zarezerwowanym bilecie: zamiast "Barbara" - na "Maria". Zwróciłam się do FlySiesty o taką zmianę i stwierdzono, że to mogą zrobić jedynie polskie linie lotnicze LOT, które są operatorem lotu. W Biurze rezerwacji i zakupu biletów LOT ( tel: 022 95 72) otrzymałam informację, że taka zamiana jest niemożliwa, bo takie są wewnętrzne ustalenia LOT-u. Nie mogę zaakceptować takiej sytuacji. Jest to pogwałcenie prawa klienta oraz ogólnie obowiązujących w świecie zasad. W każdym kraju właściciel biletu może dokonywać zmien, szczególnie w dobie biletów elektronicznych. Zwracam się więc ponownie z prośbą o zamianę rezerwacji biletu z "Barbara Sadowska" na "Maria Sadowska". W przeciwnym wypadku, sprawa ta zostanie poddana pod publiczną dyskusję poprzez środki masowego przekazu. Z poważaniem Barbara Sadowska
|