|
Wątek:
|
Kancelaria Prawna Goldman
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.67.130.*
|
Data wysłania:
|
2014-03-26 00:01
|
Temat:
|
Kancelaria Prawna Goldman
|
Treść:
|
Pani Małgorzato, czy chodzi o lot ENT 9315 ? Goldman prowadzi (prowadził) dwie sprawy moich opóźnionych lotów, w tym jedną sprawę lotu o którym napisałem powyżej. Ponieważ nie chciało mi się wierzyć, że sprawy trwają tak długo, pod koniec zeszłego roku pofatygowałem się do ich siedziby do Konstancina aby zapoznać się aktami spraw (jako osoba, która udzieliła im pełnomocnictwa mam takie prawo). Udałem się tam z kolegą, który również w imieniu swojej rodziny udzielił im pełnomocnictw. Zastaliśmy zamknięte drzwi Kancelarii (nie będę pisał co sobie pomyślałem), jednakże na drzwiach umieszczona była kartka, że biuro czynne jest od godziny 9.00 (było kilka minut przed 9.00). Jakie było nasze zdziwienie gdy chwilę po 9 zaczęli do biura przychodzić pracownicy, w tym pojawiła się również pani prezes a później pan mecenas, który prowadził jedną z naszych spraw (drugą sprawę prowadzi inny adwokat). Po wylegitymowaniu nas i potwierdzeniu, że my to my pan mecenas okazał nam bardzo obszerne akta naszych spraw - każda sprawa to 2-3 segregatory oraz poświecił nam kilka minut na omówienie spraw. W sprawie lotu 9315 uzyskaliśmy informację, iż kancelaria czeka na precedensowe rozstrzygnięcie sądu najwyższego, aby móc sprawę kontynuować ponieważ są problemy z egzekwowaniem decyzji wydanych przez urząd lotnictwa cywilnego - wylegitymowali się sygnaturami i pismami z różnych dat w tej sprawie. Druga sprawa była na ukończeniu (inny przewoźnik - nie Enter, który pasażerów traktuje jak bydło) i w lutym otrzymaliśmy z Kancelarii odszkodowanie wraz ze szczegółowym rozliczeniem. Czekamy na zakończenie tej sprawy, jednakże pomimo ograniczonego kontaktu z nimi jestem na przyszłość spokojny. Po pierwsze wypłacają pieniądze co do złotówki oraz przesyłają dokładne rozliczenie a po drugie ilość szaf z segregatorami i spraw nad którymi pracuje tam zaledwie kilka osób pozwala mi zrozumieć dlaczego ograniczają się w kontaktach do minimum. Jeżeli poda Pani swój adres e mailowy podeślę dowód zapłaty odszkodowań od goldman dla mojej rodziny i naszych znajomych. Pozdrawiam Jan W.
|
Odpowiedzi:
Kancelaria Prawna Goldman [2018-11-22 22:45 5.172.235.*]
Opóźniony lot z Katowic Do Zakynthos 2014 rok lot Enter 1265 Czy ktoś otrzymał informacje zwrotna, czy sprawa się zakończyła.? Od kilku miesięcy próbuje uzyskać informacje, brak odpowiedzi na maile. Raz udało mi się dodzwonić, ale osoba zbyła mnie , ze nikogo nie ma kto się zajmuje ta sprawa,podała info , ze widzi mój mail i przekieruje do osoby poinformowanej i na tym koniec . Ostatnia informacja od biura Goldmanwyglądała następująco: Szanowni Państwo, w lipcu 2016 roku złożone zostały pozwy w sprawie odszkodowania za opóźnienie Państwa lotu. Pozwy te jako jedyne z całej grupy spraw zostały złozone dopiero w tym roku ze względu na fakt, iż towarzyszące opóźnieniu okoliczności budziły naszą wątpliwość i chcieliśmy uniknąć sytuacji oddalenia powództw przez sąd. W lipcu zakończyły się jednak prawomocnie sprawy lotów kolejnych po Państwa locie, dlatego też uznaliśmy, że szanse na uzyskanie odszkodowania są znacznie większe. Sąd Rejonowy w Warszawie wydał już pierwsze nakazy zapłaty odszkodowania. Przewoźnik po ich otrzymaniu będzie miał 14 dni na zapłatę lub sprzeciw. Zależnie od reakcji przewoźnika, sprawy zostaną prawdopodobnie przez Sąd połączone do wspólnego rozpoznania i skierowane na rozprawę. Czy ktoś potrafi odpisać, czy ta sprawa już się przedawniła i czy jako osoba , która udzieliła pełnomocnictwa mogę być tak zbywana? Niestety nie mieszkam w Warszawie i nie mogę osobiście pójść do biura. Z poważaniem. K.Stawicka odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman [2015-10-19 19:17 95.49.80.*]
W tym miesiącu dołączyłem z innymi towarzyszami podróży (opóźniony lot z Izmiru do Warszawy w lipcu 2015 r.) do tych szczęśliwców. którzy dzięki wysiłkowi Kancelarii Prawnej Goldman otrzymaliśmy odszkodowanie. Sprawa trwała bardzo krótko (niecałe 3 m-ce) i podpisano ugodę z przewoźnikiem. Jestem bardzo wdzięczny pracownikom Kancelarii Goldman za wysiłek jaki zaprocentował wypłatą odszkodowania. Wiele razy leciałem opóźnionymi lotami i nie byłem świadom swoich praw. Teraz sytuacja się zmieni i w przypadku kolejnego spóźnienia przewoźnika jak najszybciej nawiąże kontakt z Kancelarią oraz namówię wszystkich pasażerów do wpisania się na listę. BRAWO GOLDMAN - TAK TRZYMAĆ. BARDZO POLECAM TĄ KANCELARIĘ PRAWNĄ. Grzegorz D. 19.10.15 r. odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman [2014-08-27 17:58 178.235.238.*]
Również dołączam do grona szczęśliwych osób, dzięki kancelarii otrzymałam odszkodowanie za lot LLP 8307 z dnia 18 września 2011 roku. Tak naprawdę jest to tylko i wyłącznie zasługa kancelarii, sama w życiu nie wiedziałabym jak ani w jaki sposób wszcząć roszczenie za opóźniony lot. Kancelaria zrobiła to wszystko za mnie. Fakt trwało to niespełna 3 lata, ale tak naprawdę nie robiąc nic nie otrzymałabym żadnej kwoty a tak czekając cierpliwie otrzymałam pieniądze na konto. Nie żal mi przewoźnika w żaden sposób, spóźniając się na samolot nikt nie będzie na nas czekał, samolot po prostu odleci, natomiast jeśli lot ma opóźnienie pasażerom nie pozostaje nic jak tylko czekać. odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman [2014-08-05 21:33 79.173.24.*]
ENT 7341 z dnia 9 kwietnia 2011 również dostaliśmy odszkodowanie wraz z szczegółowym rozliczeniem . Nie ukrywam ,że miałam pewne obawy i podejrzewałam Kancelarię o wszystko co najgorsze ale tyle to trwało bo ENTER Air cały czas przedłużał . Dostaliśmy odszkodowanie w lipcu - 5 osób . IP odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman [2016-09-10 22:14 94.174.148.*]
Próbuję się od dłuższego czasu dodzwonić do kancelarii, wysyłałam milion wiadomości dotyczącej już opóźnionego lotu z 9 marca 2013 roku (kancelaria zajęła się sprawą). Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam od ponad roku ani jednej informacji odnośnie toku sprawy. Jestem rozczarowana działaniem i organizacją tejże firmy. Czy tak trudno jest odebrać telefon lub odpowiedzieć na tuzin wysłanych e-maili ? Wiedząc, co teraz wiem, nigdy wcześniej nie powierzyłabym tej firmie żadnej sprawy. Tak się nie traktuje swoich klientów. odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman [2016-09-13 09:58 46.113.87.*]
Szanowna Pani, być może Pani maile wpadają w "SPAM". Niestety czasem tak się dzieje. Proszę o podanie jakichś namiarów, odezwiemy się jak najszybciej. KP Goldman odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman [2017-01-17 11:36 165.225.84.*]
Witam, jestem w podobnej sytuacji - brak kontaktu z Kancelaria. Od roku brak kontaktu. Brak odpowiedzi na e-mail i wyłączone telefony. Sprawa opóżnionego lotu toczy się już 3 rok, z czego od ponad 12 miesiecy brak odpowiedzi na wiadomości. Proszę o kontakt krzysztofszulc14@gamil.com odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman [2017-01-20 07:43 165.225.84.*]
Witam, Otrzymałem informacje z Kancelari o pozytywnym rozpatrzeniu sprawy, czekam na finał. Dziękuje za kontakt. odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman [2014-08-20 11:13 213.158.197.*]
Oni na prawde wygrywają te sprawy? odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman odszkodowanie [2014-07-05 19:30 159.205.249.*]
6000 zlotych. Tyle dostaliśmy w trójkę z konta Goldmana - po wyroku Sądu Najwyższego który wywalczyli wiosną sprawa lotu z 2011 roku wreszcie ruszyłą. Według maila od Goldmana przez ponad 2 lata przewoźnik wymyślał coraz to nowe przeszkody formalne żeby przedłużyć sprawę. Sąd niestety proceduralnie musiał je wszystkie rozpatrywać więc rozprawy przed Sądem Rejonowym były czyba 3, a przed Okręgowym dwie... Ale w końcu kasa jest - i to najważniejsze. I może lepiej, że po dwóch latach, bo oprocentowana lepiej niż na koncie (13% rocznie mniej więcej). Dlatego wyszło tak dużo, nawet po potrąceniu (niemałego) wynagrodzenia Goldmana. Faktem jest, że gdyby nie pomysł na zbiorowy pozew, to byśmy nic nie dostali - koleżanka, której kiedyś w ciągu 2 mesięcy załatwili od LOTu odszkodowanie polubownie, zachęciła nas do skrzyknięcia się i przekazania im kontaktów.Sami byśmy nawet nie próbowali - biuro podróży spuściło nas na drzewo już parę razy. Ja już ich numer mam wpisany w telefon (oby się nie przydał...) odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman odszkodowanie [2014-07-06 12:49 37.131.130.*]
Nie macie kasy na normalną reklamę? odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman odszkodowanie [2014-07-06 22:29 84.10.233.*]
Brawo brawo brawo - ja z mezem rowniez dostałam maila o zakończeniu sprawy (sad wznowił w koncu sprawę po wyroku sadu najwyższego która wygrali przeciwko enterowi) oraz przelew na konto. Ponad 2 lata od opuznienia, ale zwsze. Bardzo polecam MG :) odpowiedz » LOT LPP 8708 [2015-09-11 15:17 80.50.63.*]
Czy ktoś otrzymał już odszkodowanie za ten lot? Kancelaria nie odbiera tel, nie odpisuje, a sprawa trwa od 09.2011 czyli 4 lata... Nie chce mi się wierzyć w uczciwość tej firm :/ odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman odszkodowanie [2014-07-19 06:55 83.8.71.*]
Wyrażam swoje uznanie dla operatywności, profesjonalizmu i skuteczności Kancelarii Prawnej Goldman. Ja również jestem w gronie tych osób, które otrzymały odszkodowanie za spóźniony lot. Tą drogą składam podziękowania wszystkim pracownikom kancelarii, którzy przyczynili się do wygranej sprawy-Małgorzata Karwowska odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman odszkodowanie [2014-08-21 18:57 83.5.233.*]
Odszkodowanie od Small Planet 4 godziny opóźnienia we wrześniu 2011. Prawie 3 lata ale Kancelaria właśnie wygrała i wypłaciła odszkodowanie po 1000zł na osobę. odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman odszkodowanie [2016-04-17 12:57 86.63.87.*]
proszę opodanie o jaki lot chodziło ? odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman [2014-04-02 19:25 94.72.93.*]
Panie Janku! Serdeczne dzięki za odpowiedź. Dostałam też już informacje od Goldmana i potwierdza się to o czym Pan pisze. Ja także zastanawiałam się dlaczego to tak długo trwa. Też doszłam do wniosku, że może trzeba sie zapoznać z dokumentami. Jaka jest przyczyna,że Sąd odmówił nadania klauzuli natychmiastowej wykonalności decyzji ULC. Może trzeba się zastanowić i ze sprawą iść dodatkowym torem, może np. skarga do Rzecznika Praw Obywatelskich na opieszałość? albo dalej poszukać przepisów Wspólnotowych i skierować skargę do odpowiedniego Urzędu? Ale jeszcze możemy poczekać te 4 m-ce. Pozdrawiam. Małgorzata G. odpowiedz » Kancelaria Prawna Goldman [2014-04-11 19:48 83.23.93.*]
Witam, nasza sprawa ze skróconym urlopem ciągnie się juz 7 miesięcy, kontaktu zero, nie widziałam nawet treści reklamacji wysłanej do Biura podrozy. od czasy wyslania reklamacji cisza... co chwila niby juz wnosza pozwy ale cos wniesc nie mogą co chwila ze za 4 tyg ze za 5 tyg na maile nie odp a przez tel zawsze to samo ze juz zaraz będą wnosic, Totalne olewanie klientow. szczerze odradzam.. nam niedlugo pęknie 8 miesiąc a sprawa jest an tym samym etapie co na początku, najgorsze jest to ze tak olewają ludzi. Nikt nie raczy o niczym informowac, zdawkowe odpowiedzi przez telefon. Ile mozna.. odpowiedz »
|