|
Wątek:
|
Czy masz kliencie wiedzę, z czego.....
|
Autor:
|
Czytelnik IP 193.85.22.*
|
Data wysłania:
|
2014-02-18 10:17
|
Temat:
|
Czy masz kliencie wiedzę, z czego.....
|
Treść:
|
na pewno nie - lub umowa była edytowana po jej podpisaniu i prawidłowe było potwierdzenie rezerwacji. Ale na pewno nie było rozbieżności w końcowym efekcie
|
Odpowiedzi:
Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-18 18:38 212.67.150.*]
Nie lubię, jak ktoś pisze,że to na pewno niemożliwe. Podaję jak wyglądał jeden z pkt. regulaminu: "3. Cena na rezerwacji w systemie Iris Plus nie ulega zmianie, jednakże Agent przyjmuje od Klienta kwotę niższą o wysokość rabatu" Mogę Cie zapewnić,że TUI Poland może tworzyć regulaminy jakie chce :) Na moje pytanie jak to zrobić legalnie, dostałem odpowiedź, że nie muszę być ich agentem :) odpowiedz » Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-19 12:59 193.85.22.*]
nadal w to nie wierzę :-) księgowo nie da się tego w żaden sposób zrobić. Mogę uwierzyć w to, że co innego było na umowie a co innego potem w systemie, na potwierdzeniu ale nie wierzę, że po zakończeniu imprezy taka rozbieżność nadal była. odpowiedz » Czy masz kliencie wiedzę, z czego..... [2014-02-19 13:18 212.67.150.*]
Akurat,że księgowo się tego nie da zrobić to ja też wiem. Rozmawiałem nawet z ich działem prawnym:) Ale tak jak wcześniej pisałem dowiedziałem się,że ślubu nie braliśmy :) Możesz zapytać w PIT , oni też interweniowali i jak wiem, to TUI ich też olało. Możliwe,że to był jeden z kamyków, które przyczyniły się do wywalenia TUI z PIT. pozdrawiam odpowiedz »
|